عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : جمعه 27 تير 1393
بازدید : 6171
نویسنده : یه بنده خدا

حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی تصریح کرد :وظیفه‌ی هیآت این است که روز شهادت امیرالمؤمنین، همه‌ی هیآت مشهد با زبان روزه، مهم این است، در ایام دیگر روزه دار نیستید اما روز بیست‌ و یکم همه گرسنه و تشنه به یاد آن فرق شکافته وقتی آن هیئآت بیرون بیایند، آن وقت رضایت امام هشتم علیه‌السلام با شما چه می‌کند؟



:: موضوعات مرتبط: معارف , ,
:: برچسب‌ها: وظیفه ما در روز شهادت امیرالمؤمنین علی (ع) چیست؟ ,
تاریخ : سه شنبه 24 تير 1393
بازدید : 6507
نویسنده : یه بنده خدا

محمد شجاعی از اساتید مهدویت گفت: ماه مبارک رمضان پیوند عمیقی با وجود امام زمان(عج) دارد و می‌توان گفت که هم مهمان ویژه و هم میزبان ایشان هستند. در واقع خداوند میزبانی خویش را از طریق ولی عصر(عج) نسبت به بندگان اعمال می‌کند.



:: موضوعات مرتبط: معارف , ,
:: برچسب‌ها: د , عای , ی برای ت , غییر سب , , ک زندگی در شب قدرمح , , مد شجاعی , از اساتید , مهدویت گفت: ماه مبارک رمضان پیوند عمیقی با وجود امام زمان(عج) دارد و می‌توان گفت که هم مهمان ویژه و هم میزبان ایشان هستند , در واقع خداوند میزبانی خویش را از طریق ولی عصر(عج) نسبت به بندگان اعمال می‌کند , ,
تاریخ : سه شنبه 24 تير 1393
بازدید : 6058
نویسنده : یه بنده خدا

 شرق اسلامی شرائط ویژه ای راپشت سر می گذارد. شکی نیست که بازیگردان اصلی انچه که در این منطقه می گذرد مسلمانان ساکن دران نیستند .
سربراوردن ناگهانی داعش، پس از دگردیسی طالبان به القاعده وازالقاعده به داعش، ازیکسو( که به ناگهان منطقه وسیعی از شامات تا عراق را دربر گرفت) وهجمه وحشیانه به غزه، در سایه جام جهانی فوتبال ازدیگرسو،هماهنگی دوجریان سلفی تکفیری نو خاسته درلباس داعش وصهیونیسم را برملا می سازد.



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: درمیدان بازی ائتلاف صلیب ،سلفی و صهیون وارد نشوید , ,
تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 5932
نویسنده : یه بنده خدا

 مولای من در این سالهای حرام تنهایی و غربت، وقتی به ماه ماههای خدا می رسد و احرام رمضانیش را برمی بندد، کجای این کره خاکی، افطار می کند و در کدامین واحه از این دنیای افلاکی، به سحوری می نشیند.



:: موضوعات مرتبط: دل نوشته ها , ,
:: برچسب‌ها: دلنوشته های مذهبی , مولای من , یاد یار و افطار بر سر سفره انتظار ,
تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 7217
نویسنده : یه بنده خدا

 پديده ي جديد دانش بشري که تقريباً در همه ي شئون زندگي اسنان راه يافته است. همچون ديگر ساخته هاي دست بشر دو رو دارد که يک روي آن استفاده صحيح در کارها و کمک به رشد و سعادت بشر است و روي ديگر آن استفاده غلط است که معمولاً جز در موارد علمي و شغلي از آن استفاده مي شود.



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم , مقالات ویژه , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: جنگ نرم , اثر بازیهای رایانه ای بر کودکان و نوجوانان , پديده ي جديد دانش , تقريباً در همه ي شئون ,
تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 4077
نویسنده : یه بنده خدا

 شبکه الميادين گفتگويي را با شيخ نبيل نعيم موسس سازمان الجهاد مصر، کارشناس گروههاي اسلامي و جهادي سابق که در افغانستان با ايمن الظواهري و بن لادن همراه بوده است در خصوص عملکرد القاعده و داعش ترتيب داد.نبيل نعيم گفت: من از القاعده جدا نشدم بلکه آنها از مسير اصلي منحرف شدند. در زمان حضور شوروي در افغانستان اجماعي ميان علماي مسلمان براي جهاد در افغانستان بوجود آمد اما القاعده فعاليتهايش را به کشورهاي عربي و اسلامي و قتل مسلمانان گسترش داد.



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: داعش دامی برای ایران , , , !! , بهاییت و وهابیت , داعش , سکسی داعش , جنایات سکسی داعش ,
تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 7054
نویسنده : یه بنده خدا

شیوه جنگیدن در جهان امروزی به ویژه خاورمیانه و آفریقا تغییر کرده است، این روزها دیگر تاکتیکهای کلاسیک نظامی کارساز نیست چون شما با تروریستهایی مواجه هستید که با شمار معدودی نیرو اساس عملیاتهای خود را سیطره بر نقاط حساس و شهرهای بزرگ قرار داده و از تاکتیک کشتار دسته جمعی و گروگانگیری برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: بهاییت و وهابیت , چهار تروریست خطرناک روی زمین+تصاویر , داعش دامی برای ایران , , , !! » , ,
تاریخ : یک شنبه 15 تير 1393
بازدید : 10143
نویسنده : یه بنده خدا

 

کمی از داعش بدانیم

وظیفه ی ما هیتی ها



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: اسم و رسم داعش , داعش , تعریف داعش , داعش , سکس داعش , جنایات داعش , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 تير 1393
بازدید : 6192
نویسنده : یه بنده خدا

 هجوم مغول‌وار لشکر وحشت سلفی، داعش، به سرزمین «عراق» پس از «سوریه»، به ناگهان زنگ خطر را برای ساکنان شرق اسلامی به صدا در آورد. پیشروی عجیب و غریب در جغرافیای بزرگی از دو سرزمین سوریه و عراق، کشتار بی‌رحمانه و مثال زدنی بی‌گناهان شیعه، مثله کردن اجساد، ذبح بی‌گناهان و شعار دولت اسلامی عراق و شام و بالأخره پرچم سیاه این جنایتکاران، این گمان را به ذهن بسیاری از ساکنان «ایران»، عراق و «بحرین» و ... متبادر ساخت که این واقعه در مسیر خروج سفیانی و پیش‌قراولان آن است. همان که در روایات ائمّه دین(ع) از او و هجمه‌اش، به عنوان اوّلین نشانه حتمیّه ظهور یاد شده است.



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: داعش و درهای گشوده شده جهاد برای ما! , داعش , شکر وحشت سلفی , هجوم مغول‌وار , زنگ , خروج سفیانی , ر , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 تير 1393
بازدید : 6704
نویسنده : یه بنده خدا

 مرحوم نراقی در کتاب «خزائن» از یکی ازموثّقان اصحابش نقل نموده:
در ایّام جوانی با پدرم و جمعی از دوستان، هنگام عید نوروز در «اصفهان» دید و بازدید می‌کردیم. روز سه‌شنبه‌ای برای بازدید یکی از رفقا که منزلش نزدیک تخت فولاد اصفهان بود، رفتیم.گفتند:  ایشان منزل نیست. چون راه طولانی و درازی را آمده بودیم، برای رفع خستگی و زیارت اهل قبور به قبرستان «تخت فولاد» رفتیم و آنجا نشستیم.



:: موضوعات مرتبط: سخرانی ها , معارف , ,
:: برچسب‌ها: مهمانی قبر , مرحوم نراقی , کتاب «خزائن» , زیارت اهل قبور , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 تير 1393
بازدید : 5127
نویسنده : یه بنده خدا

 عموم ملل (پیروان ادیان توحیدی) و حتّی فرق و نحله‌ها، در وقت گفت‌وگو از آخرالزّمان و ظهور منجی موعود، نشانه‌ها و علایمی را برشمرده و مشاهدة وقایع پیش‌گویی شده را نشان نزدیک بودن واقعة ظهور معرفی می‌کنند. در میان روایت‌ها و اخبار آخرالزّمانی رسیده از حضرات معصومان(ع) نیز به مناسبت‌های مختلف سخن از این نشانه‌ها به میان آمده است.



:: موضوعات مرتبط: ظهور , ,
:: برچسب‌ها: حـــکمت بـــیان نـــشانه‌هـــا , پیروان ادیان توحیدی , آخرالزّمان , ظهور منجی موعود , اخبار آخرالزّمانی , مختلف سخن , ویژگی‌ها و چگونگی واقعة شریف ظهور ,
تاریخ : یک شنبه 8 تير 1393
بازدید : 5401
نویسنده : یه بنده خدا

 اگر یادی از بازی های بچگی تان بکنید، حتماً به خاطر می آورید که آن زمان ها هم همیشه دزدی بود تا در کنار آن پلیس معنا پیدا کند و یا گرگی بود تا بره های کوچک تنها را بخورد. وجود نیروی خیر و شر همیشه ی تاریخ در کنار هم بوده و با هم معنا پیدا می کرده است.در آخرالزمان هم که برای خودش عالمی است، دشمنانی که سربازان ابلیس لعین هستند، آخرین دست و پاهای خود را برای زنده ماندن می زنند و به اصطلاح مقاومت می کنند هر چند که تلاش آنها بی نتیجه باشد.



:: موضوعات مرتبط: اجنه وشیاطین , ,
:: برچسب‌ها: دشمنان حضرت مهدی(ع) در روز های پایانی , دشمنان حضرت مهدی(ع) , در روز های پایانی , ,
تاریخ : یک شنبه 8 تير 1393
بازدید : 4945
نویسنده : یه بنده خدا

 بعضی از آدمها، حتّی شده 50 تا تک تومانی حرام بخورند، می خورند! استدلالشان هم این است که: «وقتی آن بالا بالاها، میلیاردی می خورند، من چرا نخورم؟! این 100 تومان و 200 تومان که کسی را به فلاکت نمی اندازد» و البته مشکل هم دقیقاً همینجاست، چون که همین مقدار کم هم انسان را «به فلاکت می اندازد!» و این ماجرا دقیقاً از زمانی شروع می شود که همان پنجاه تومان کلّ زحمت یک نفر را «شبهه ناک» می کند. یعنی معلوم نمی شود چقدرش حرام و چقدرش حلال است؛ آن وقت از زمین و زمان برای حرام خوار می بارد: نفرین ملائک، بیزاری جستن خدا، فرزندان نا به کار و حتّی کشتن امام! این همان فلاکتی است که عرض کردیم!



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: چگونه از دل حرام خواران، «دشمن خدا» بیرون می آید؟ , چگونه , دل حرام خواران , «دشمن خدا» , بیرون می آید؟ ,
تاریخ : یک شنبه 8 تير 1393
بازدید : 4950
نویسنده : یه بنده خدا

 بسیاری از ما، گمان می کنیم که سحر، پیشگویی، طالع بینی، ستاره شناسی، تسخیر و شعبده، خرافاتی قدیمی و شکل گرفته از داستانهای چند انسان نادان است که برای مسائل علمی پیش رویشان، دلایل علمی کافی نداشتند! این درحالی است که نه تنها شواهد قرآنی و روایی فراوانی درباره ی ساحران و جادوگران و منشأ علم آنها وجود دارد، بلکه شواهد امروزی فراوانی نیز در دسترس است (مثلاً بازداشت 26 جادوگر در قم) که نشان می دهد انسانهایی هستند که با معامله با شیاطین، در زندگی دیگران سنگ اندازی می کنند.



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: ساحران، دانشمندان شیطانی , ساحران , دانشمندان , شیطانی ,
تاریخ : یک شنبه 8 تير 1393
بازدید : 4838
نویسنده : یه بنده خدا

 شاید این خبر، برای هر کس برداشتی داشته باشد: «فرزندان جهاد نکاح در راهند »؛ یا ممکن خبر زیاد شدن روابط نامشروع کسی را ناراحت نکند؛ امّا برای کسی که سری به کتابهای تاریخی و حدیثی زده باشد، این خبر به معنای این است که ابلیس لعین (علیه اللعنه) از حرام زادگانی که نام و نسب پاکی ندارند، لشکری از ناپاکان می سازد تا آماده به خدمت ترین خادمانش را برای مقابله با امام عصر (ارواحنا له الفداء) سازمان دهد.



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: فرزندان ناپاکان , لشکر ابلیس , فرزندان , ناپاکان , لشکر , ابلیس ,
تاریخ : پنج شنبه 5 تير 1393
بازدید : 5408
نویسنده : یه بنده خدا

وسوسه  های شیطان و پیروی از او ماجرایی است که از زمان آفرینش حضرت آدم (ع) تا به امروز، انسان ها با آن دسته و پنجه نرم کرده اند. البته در طول زمان روش های پیروی از او تغییر کرده است. برای مثال شیطان پرستی یکی از مظاهر انحطاط اجتماعی، اخلاقی و دینی و نشانه ی دوری انسان از فطرت پاکش است تا آنجا که خداوند خطاب به هم‌پیمانان ابلیس می‌فرماید: «اصْلَوْهَا الْيَوْمَ بِمَا كُنتُمْ تَكْفُرُونَ؛(2) [این است جهنّمی که به شما وعده داده می‌شد،] پس اکنون در آن وارد شوید، به جرم آنکه کفر می‌ورزیدید.»



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , شیطان پرستی , مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: معبودی به نام شیطان , وسوسه های شیطان , زمان آفرینش حضرت آدم (ع) , اصْلَوْهَا الْيَوْمَ بِمَا كُنتُمْ تَكْفُرُونَ , ,
تاریخ : پنج شنبه 5 تير 1393
بازدید : 4941
نویسنده : یه بنده خدا

وقتی به آنها، صورت و فرم می داده حواسش به همه ی خاندان کودک بوده است که چشم هایش شبیه پدرش بشود و فرم انگشت هایش شبیه مادرش. صبوری اش را از پدربزرگش ارث ببرد و قناعتش را از مادربزرگش؛ خدا حتی حواسش به چند نسل قبل تر هم بوده. اینکه مدل راه رفتن پدر پدربزرگ و خال گونه ی عمّه ی مادر را هم در این کودک به یادگار بگذارد. نیم رخش شبیه یک نفر باشد و تمام رخش شبیه یک نفر دیگر. تا هرکس از راه می رسد نظری به کودک بیاندازد و غرق خاطرات یک فامیل شود.



:: موضوعات مرتبط: دل نوشته ها , ,
:: برچسب‌ها: نامه ای به یتیمان: خلاصه خوبی ها , نامه ای به یتیمان , خلاصه خوبی ها , برگ نوشته , دل نوشته ها ,
تاریخ : پنج شنبه 5 تير 1393
بازدید : 4607
نویسنده : یه بنده خدا

گلوبال ریسرچ در گزارشی به قلم مایکل چاسودوفسکی به نقشه‌های آمریکا برای تجزیه خاورمیانه پرداخته استدکتر مایکل چاسودوفسکی استاد اقتصاد دانشگاه اوتاوا و از تحلیلگران بنام مسائل سیاسی و بین المللی، در تحلیلی در سایت گلوبال ریسرچ درباره اهداف آمریکا از حمایت غیرمستقیم از تروریست ها در عراق نوشته است: آمریکا در عراق اهداف بلندمدت‌تر از تضعیف یا سرنگونی دولت نوری المالکی، در سر دارد و آن تجزیه این کشور به سه حکومت مستقل است.



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: برنامه سری آمریکا برای تجزیه عراق به سه کشور + نقشه , برنامه سری آمریکا , برای تجزیه عراق , به سه کشور , , نقشه , گلوبال ریسرچ , , ,
تاریخ : پنج شنبه 5 تير 1393
بازدید : 5160
نویسنده : یه بنده خدا

حدود دو ماه پیش،‌ گروه افراط گرای "بوکوحرام"‌ بیش از 200 دختر دانش آموز را از مدرسه ای در نیجریه ربود. اکثر این دختران، مسیحی بودند و در میان آنها چند دختر مسلمان نیز وجود داشت.
"بوکوحرام" در زبان محلی،‌ به معنی "آموزش غربی حرام"‌است و اعضای این گروه به رهبری "ابوبکر شیکاو"‌،‌ مدعی اند در صدد پیاده سازی احکام اسلام هستند و لذا این دختران را ربوده اند تا از فعل حرامی به نام آموزش،‌ دورشان سازند!



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: نامسلمانانی برای بدنامی اسلام , نامسلمانانی , برای , بدنامی , اسلام , 200 دختر دانش آموز , بوکوحرام ,
تاریخ : دو شنبه 2 تير 1393
بازدید : 7598
نویسنده : یه بنده خدا

دانلود:http://www.aparat.com/v/WCkOE



:: موضوعات مرتبط: حمید علیمی , ,
:: برچسب‌ها: علیمی , منو یک دل هوایی , مناجات با امام لرضا(ع) , حمید علیمی ,
تاریخ : دو شنبه 2 تير 1393
بازدید : 4275
نویسنده : یه بنده خدا

دانلود:http://www.aparat.com/v/nf6aA



:: موضوعات مرتبط: حمید علیمی , ,
:: برچسب‌ها: علیمی , غروب روزدلگیری , مناجات با امام الرضا{ع} , حمیدعلیمی ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4148
نویسنده : یه بنده خدا

ژنرال کینت کینگ، سخنان ابوبکر البغدادی را هنگام خروجش از زندان به یاد می‌آورد. او

به آن‌ها گفته بود: «شما را در نیویورک می‌بینم.»



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: رهبر داعش خطاب به آمریکایی‌ها: شما را در نیویورک می‌بینم , ژنرال کینت کینگ , ابوبکر البغدادی , شما را در نیویورک می‌بینم ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4167
نویسنده : یه بنده خدا

ابلیس(علیه اللعنه) که امروز مورد ستایش و گاهی پرستش برخی از مردم است، بزرگ ترین دشمن حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) است. علّت آن را در انتهای این مطلب متوجّه می شوید؛ همچنین می فهمید که بزرگترین نبرد حضرت مهدی(عج) در آخرالزّمان، با ابلیس و لشکریانش است؛ چرا که تا این ملعون از بین نرود، زمینه هدایت مردم، فراهم نمی شود.



:: موضوعات مرتبط: شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: اجنه و شیاطین , آفرینش ابلیس , عبادت ابلیس , امتحان ابلیس از طریق حضرت آدم(ع) , معرفی ابلیس از زبان خودش , تلاش های شیطان پس از ظهور حضرت مهدی (ع) , پایان زندگی شیطان , بزرگترین دشمن صاحب الامر(عج) ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4380
نویسنده : یه بنده خدا

 

پیش از این، در یکی از شماره‌های «موعود»، سرمقاله‌ای با عنوان «ائتلاف خونین صلیب، سلفی و صهیون» ارائه شد و در آن، به اجمال از هماهنگی و اتّفاق طرّاحی شده سه جریان سیاسی، اجتماعی صلیبی، سلفی و صهیونی پرده‌برداری گردید. آن سر مقاله دست به دست گشت و ده‌ها هزار نفر از طریق شبکه‌های اینترنتی نظاره‌گرش شدند. در مدّت زمان اندکی، در پی آنچه که در «شرق اسلامی» [خاورمیانه] و در میان کشورهای اسلامی رخ داد، بر همگان مکشوف شد که چگونه این سه جریان - به ظاهر دور از هم- در ائتلافی نامقدّس، کمر به انهدام و انعدام سازمان‌یافته محرومان و مستضعفان این خطّه از خاک خدا بسته‌اند.

 



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: سلفی، آلت فعل صلیبی , ائتلاف خونین صلیب , سلفی و صهیون , جریان سیاسی , اجتماعی صلیبی , سلفی و صهیونی ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4471
نویسنده : یه بنده خدا

رقه پایتخت دولت داعش است. دولتی که با یک فرماندهی نظامی و یک مجلس شورا اداره می شود و برای خود دادگاه و زندان دارد. بین تشکیلات «دولت اسلامی عراق و شام» معروف به «داعش» با سازمان القاعده و بخصوص شاخه سوری اش «جبهه النصره» اختلافات زیادی وجود دارد که فراتر از جنبه های نظامی بوده و دارای ابعادی استراتژیک است. زیرا دولت اسلامی داعش در برگیرنده نسل سوم گروه های جهادی (بعد از بن لادن و الظواهری) است.



:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: دولت «داعش» چگونه دولتی است؟ , دولت داعش , دادگاه و زندان , دولت اسلامی عراق و شام , تحولات عراق , سیاست , ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4132
نویسنده : یه بنده خدا

او از آغاز جوانی بسیاری از اعمال مذهبی مردم نجد را زشت می شمرد. در سفری که به خانة خدا داشت توسل مردم به پیامبر (ص) نزد قبر ایشان را انکار کرد.با انکار عقاید مردم نجد، میان او و پدرش و مردم این شهر منازعات سختی رخ داد. تا اینکه پس از مرگ پدر، جرأت بیشتری پیدا کرد و بی پروا به اظهار عقاید خود پرداخت.2  او نام فرقة وهابیت را از نام پدرش اتخاذ کرد.



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: وهابیت، آیین ساختگی شیخ محمد , وهابیت , آیین ساختگی , شیخ محمد , اعمال مذهبی مردم , فرقة وهابیت , وهابیت , دشمنان حضرت مهدی (عج) ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4491
نویسنده : یه بنده خدا

پولس یک یهودی بسیار تند رو بود که در سال چهارم میلادی متولد شده و هیچ گاه نیز حضرت مسیح (ع) را ندیده بود. افراط گری های او در دین یهود تا جایی بود که اقدام به دستگیری یا لو دادن مسیحیان می کرد تا آنها را به قتل برسانند. او تحت تعلیم آموزه های یهودی و همچنین فلسفه یونان باستان بود و از این رو با آرای فلسفی و سفسطه گری و مغالطه کاملا آشنا بود. شیوه افراط گرایانه پولس ادامه داشت تا اینکه یک روز ادعا کرد هاله ای از نور او را دربرگرفته و کسی با او صحبت می کند. این آغاز ادعای ایمان آوردن پولس به مسیحیت بود.



:: موضوعات مرتبط: دیگر , مسیحی ویهودی , ,
:: برچسب‌ها: مسیحیانی که تابع یهودیان اند , مسیحی , ا , نی که تابع , یهودیان اند , پولس , حضرت مسیح (ع) , دستگیری , افراط گرایانه ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4560
نویسنده : یه بنده خدا

در حدیثی، پیامبر اعظم(ص) می فرمایند: "اگر ده نفر از یهودیان به من ایمان آورده بودند، قطعا تمامی یهود به من ایمان می آوردند." این حدیث نشان می دهد بسیاری از یهودیانی که به ظاهر ایمان آورده بودند در قلب هیچ ایمانی به اسلام نداشتند و همین موضوع باعث شد تا روش منافقانه ای در پیش گیرند. این یهودیان مخفی کسانی بودند که شروع به فعالیت های تخریبی بر ضد اسلام کردند.



:: موضوعات مرتبط: فراماسونری , شیطان پرستی , بهاییت و وهابیت , دیگر , مسیحی ویهودی , ,
:: برچسب‌ها: یهودیانی که ادعای مسلمانی می کنند , یهودیانی که به ظاهر ایمان آورده بودند , یهودیان مخفی , ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4631
نویسنده : یه بنده خدا

«ای فرزندان اسراییل، نعمت هایی را که من به شما ارزانی داشتم و اینکه شما را بر جهانیان برتری دادم به یاد آورید.» (آیه 47 سوره بقره)
بنی اسراییل، قومی بزرگ و باسابقه ی طولانی تاریخی است که با وجود نعمتهای زیادی که خداوند در زمان حضرت موسی (علی نبینا و آله و علیه السلام) به آنها عنایت کرده و نیز انبیا و اوصیای بزرگی که برایشان فرستاده بود، در نهایت چنان دچار انحراف شدند که خداوند آنها را لعنت دائمی کرد و از آنها به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و حق (1) یاد کرد.



:: موضوعات مرتبط: مقالات ویژه , دیگر , مسیحی ویهودی , ,
:: برچسب‌ها: یهودیان , سرسخت ترین دشمنان , فرزندان اسراییل , طولانی تاریخی , بنی اسراییل , زرگترین دشمن اسلام , بزرگترین دشمن اسلام و حق , دشمنان حضرت مهدی (عج) ,

در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com