عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : چهار شنبه 19 خرداد 1395
بازدید : 4561
نویسنده : یه بنده خدا

 جامعه ایران به عنوان یک جامعه تمدنی و با ریشه فرهنگی کهن از ارزش های والای انسانی، آیا باید اسیر تبلیغات پوچ و بی محتوا شود؟
زندگی بشر بر روی کره خاکی توامان با پیشرفت و نوآوری شده است. پیشرفتی که برای ادامه حیات انسان ملزوم مفروض می شود. از زمان انقلاب صنعتی در قرن 17 میلادی تا به امروز، اختراعات و کشفیات جدید، هریک تحولات عمده ای در عرصه های مختلف زندگی ایجاد کرده اند.



:: موضوعات مرتبط: مقالات , مقالات ویژه , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: تورهای همسریابی هم به بازار آمد , شیطان فرانسوی پشت مرزهای ایران , صنعت پولساز تحمیق جامعه ,
تاریخ : چهار شنبه 19 خرداد 1395
بازدید : 4645
نویسنده : یه بنده خدا

 با پایان جشنواره فیلم کن و در شرایطی که ایرانیان علاقه مند به سینما از موفقیت «فروشنده»، فیلم جدید اصغر فرهادی خوشحالی هستند، خبر بدی هم از کن به گوش می رسد؛ برنارد هنری لوی چهره پرنفوذ و بدسابقه فرانسوی که در دهه گذشته، به هر جایی که پا گذاشته، آن جا گرفتار بلا شده، این بار در نقش مستندساز و با فیلم پیشمرگه در بخش غیررقابتی جشنواره کن حاضر شده است.



:: موضوعات مرتبط: مقالات , فراماسونری , ,
:: برچسب‌ها: تورهای همسریابی هم به بازار آمد , شیطان فرانسوی پشت مرزهای ایران , ,
تاریخ : چهار شنبه 19 خرداد 1395
بازدید : 4331
نویسنده : یه بنده خدا

 از زمان تاسیس رژیم صهیونیستی در سال 1948 میلادی در سرزمین های اشغالی فلسطین، این رژیم تلاش های مستمری را برای تجسس علیه کشورهای منطقه آن هم با استفاده از ابزارها و راه های مختلف انجام داده است.  در این ارتباط امنیتی اطلاعاتی آمریکایی «استراتفور» که به عنوان سازمان سایه‌ آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا «سیا» شناخته می ‌شود، با انتشار در گزارشی افشا کرد که اسرائیل از کشور آفریقایی «اریتره» به عنوان پایگاهی جاسوسی استفاده می کند.



:: موضوعات مرتبط: مقالات , جنگ نرم , مسیحی ویهودی , ,
تاریخ : چهار شنبه 19 خرداد 1395
بازدید : 4630
نویسنده : یه بنده خدا

 تعجب نکنید! اینجا سازمان جاسوسی نیست و کدها و عددها هم هیچ ارتباطی به ماموران مخفی سازمان‌های اطلاعاتی ندارد. اگرچه خیلی از نیات آدم‌هایی که با این شیوه به دنبال پیداکردن همراه هستند، پشت نقابی خود ساخته مخفی شده‌اند و همان معانی را در فیلم‌های جیمزباند تداعی می‌کند. سفری پرهیجان برای انتخاب همراه؛ فرقی ندارد همراه اول است یا رفیق نیمه راه. فعلا، مهم کد 539 است و ادامه راه که فرصتی است برای آشنایی بیشتر با او.



:: موضوعات مرتبط: مقالات , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: تورهای همسریابی هم به بازار آمد , موضوع:تهاجم فرهنگی , مقالات ,

در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com