عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : جمعه 1 دی 1396
بازدید : 4011
نویسنده : یه بنده خدا

اسماعیل شفیعی سروستانی
شناسایی و تحلیل دقیق و همه جانبه وقایع اجتماعی و سیاسی امروز، در گرو شناسایی رخدادهای گذشته و ردیابی تغییرات و تحوّلات تأثیرات آن وقایع تا زمان حال است. آنچه امروز مشاهده می شود و ما را شاد یا غمناك می سازد، تنها بخش بیرونی و آشكار كوه یخ بزرگی است كه از دل اقیانوس زندگی بیرون زده است.



:: موضوعات مرتبط: مقالات , آخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , اسلام , ,
:: برچسب‌ها: سرزمین انجیل و نبرد حرّان , اسماعیل شفیعی سروستانی , آمریکا , صهیونیست , تهران , نرامپ , شیطان , پرستش ,
تاریخ : جمعه 11 مهر 1393
بازدید : 6151
نویسنده : یه بنده خدا

ماجرای فرزندی که با دعای امام زمان علیه السلام متولد شد شیخ صدوق(ره) از چهره‌های علمی برجسته شیعه است که در قرن چهارم هجری قمری می‌زیسته و با علم، عمل، تقوای الهی و پیروی از سیره ائمّه اطهار(ع)، قلّه‌های علم و فضیلت را فتح کرده است.

ماجرای فرزندی که با دعای امام زمان علیه السلام متولد شد شیخ صدوق(ره) از چهره‌های علمی برجسته شیعه است که در قرن چهارم هجری قمری می‌زیسته و با علم، عمل، تقوای الهی و پیروی از سیره ائمّه اطهار(ع)، قلّه‌های علم و فضیلت را فتح کرده است.



••• زادگاه
محمّد فرزند علیّ‌بن‌بابویه ملقّب به صدوق در حدود سال 306هـ  .ق. در شهر «قم» به دنیا آمد. پدر بزرگوارش، علیّ‌بن‌حسین‌بن بابویه قمی، از بزرگان علما و فقهای زمان خود بوده که در نهایت زهد و عفاف، امرار معاش کرده است.
وی همچنین ساعت‌هایی از روز را در منزل، به تدریس و تبلیغ معالم دین و نقل روایت‌های اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، می‌پرداخت.
در جلالت شأن پدر شیخ صدوق، همین بس که، امام حسن عسکری(ع)، طیّ نامه‌ای، او را با القابی چون، شیخی، معتمدی و فقیهی مورد خطاب قرار داده‌اند.

••• حکایت ولادت

والد شیخ صدوق با اینکه پنجاه سال از عمرش گذشته بود، ولی فرزندی نداشت؛ بنابراین نامه‌ای را توسط نائب سوم، خطاب به امام زمان(عج) نوشت و از آن حضرت درخواست کرد که دعا نمایند تا خداوند به او فرزندی صالح عنایت فرماید. پس از سه روز، جواب نامه از طرف امام(عج) برای علیّ‌بن حسین بابویه رسید که امام(عج) در آن توقیع، نوشته بودند: «به زودی خداوند به او فرزندی عطا می‌فرماید که به سبب او، به مردم خیر می‌رساند.»
شیخ صدوق نیز به این موضوع توجّه داشت و در طول زندگانی، بارها به این لطفی که از طرف حضرت ولیّ‌عصر(عج) به او شده بود, افتخار و مباهات می‌کرد و می‌گفت: «من به دعای حضرت صاحب‌الامر، متولّد شده‌ام.»1
شیخ صدوق نزد پدر خود، علیّ‌بن حسین بابویه و اساتیدی چون، ابن‌الولید، محمّدبن علی ماجیلویه و محمّدبن موسی‌بن متوکّل تلمّذ نمود.
شیخ صدوق برای جمع‌آوری احادیث معصومان(ع) و شنیدن آنها، به شهرهای مختلفی مسافرت کرد.2 به این جهت، ایشان در آنچه از حضرات معصومان(ع) روایت می‌کند، راستگو است.3

••• گفتار بزرگان درباره شیخ صدوق
همه علما و فقهای بزرگ اسلام، با دیده احترام به شیخ صدوق، نگریسته و مقام شامخ او را با عباراتی بلند تصدیق نموده‌اند، که به اختصار، گفتار چند تن از آنان را مرور می‌کنیم:
1. شیخ طوسی(ره) در معرفی شیخ صدوق می‌گوید: او دانشمندی جلیل‌القدر و حافظ احادیث بود. از احوال رجال، کاملاً آگاه و در سلسله احادیث، نقّادی عالی‌مقام به شمار می‌آمد. او در میان اهل قم، از نظر حفظ احادیث و کثرت معلومات، بی‌نظیر بود و در حدود سیصد اثر تألیفی از خود به یادگار گذاشته است.
2. نجاشی از بزرگان علم رجال، درباره وی می‌نویسد: شیخ صدوق، ساکن «ری»، بزرگ و فقیه ما و چهره برجسته‌ای در «خراسان» است كه به «بغداد» هم رفته و با اینکه در سنّ جوانی بود، همه بزرگان شیعه از وی، احادیث را استماع می‌کردند.
3. سیّدبن طاووس درباره وی می‌گوید: شیخ صدوق کسی است که همه بر علم و عدالت او اتّفاق دارند.

••• تألیفات شیخ صدوق
«من لایحضره الفقیه»، «عیون اخبارالرّضا(ع)»، «معانی الاخبار»، «الخصال»، «الروضه فی الفضائل»، «کمال‌الدین و تمام النّعمه»، «الأمالی»، «علل الشّرائع و الاحکام و الاسباب»، «ثواب الاعمال»، «عقاب الاعمال»، «التوحید»، «صفات الشّیعه»، «فضل الشّیعه» و «الاعتقادات» از تألیفات شیخ می‌باشند.
شیخ صدوق علاوه بر آثار متعدّدی که در زمینه‌های مختلف از خود به یادگار گذاشته است، با بیان معارف دین، فرهنگ غنی شیعه را نیز هر چه بیشتر به جامعه آن عصر، معرفی نموده و در این راه، یکی از احیاگران علوم اهل بیت(ع) در تاریخ شیعه نام گرفته است.
شیخ طوسی(ره) درباره آثار تألیفی شیخ صدوق گفته است: وی سیصد کتاب تألیف کرده. نجاشیند، حدود دویست کتاب از وی نام می‌برد.
از جمله کتاب‌هایی که شیخ صدوق تألیف کرده، کتاب «مدینهالعلم» است که به گفته شیخ طوسی(ره)، این کتاب از کتاب من لا یحضره الفقیه بزرگتر بوده است؛ امّا متأسّفانه در حدود چهارصد سال قبل ناپدید گشته است.
سرانجام این عالم بزرگ شیعی، بعد از گذشت بیش از هفتاد سال از عمر شریف و پر برکتش، در سال 381 هـ .ق. به دیار باقی شتافت و در شهر ری، کنار حرم عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.
علّامه خوانساری(ره) متوفّای 1313 هـ .ق. در کتاب «روضات الجنّات» می‌نویسد: در سال 1238 هـ .ق. در عهد فتحعلی شاه قاجار، به سبب کثرت باران، قبر شریف شیخ صدوق خراب شد و شکافی در آن به وجود آمد و زمانی که عدّه‌ای برای تعمیر قبر به سرداب می‌روند، جنازه شیخ را همچنان تر و تازه و مستور العوره، در حالی‌که اثر خضاب بر انگشتان شریفش باقی مانده بود، مشاهده می‌کنند.

••• عناوین شیخ صدوق
به شیخ صدوق، ابوجعفر ثانی، نیز گفته می‌شود. لازم به ذکر است که شیخ کلینی به ابوجعفر اوّل و شیخ طوسی به ابوجعفر ثالث معروف می‌باشند و نام هر سه بزرگوار، محمّد می‌باشد.
رئیس المحدّثین، الشیخ الأجل، الشیخ الثقّه از دیگر عناوین شیخ صدوق می‌باشد.


پی‌نوشت‌ها:
1. رجال نجاشی، ص 261.
2. کتاب شیخ صدوق، پاسدار حریم ولایت.
3. رجال سیّد بحرالعلوم، ج 3، ص 299.
4. فوائد الروضه، ص 564.
منابع:
1. شیخ صدوق، پاسدار حریم ولایت.
2. صفات الشیعه، ترجمه توحیدی.
3. فوائد الرضویه، شیخ عباس قمی.
برچسب‌ها: شیخ صدوق، امام زمان، تول.

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: فرزند دعا , پدرم فقیر بود , تألیفات شیخ صدوق , گفتار بزرگان درباره شیخ صدوق , حکایت ولادت , زادگاه , شیخ صدوق ,
تاریخ : چهار شنبه 15 مرداد 1393
بازدید : 6152
نویسنده : یه بنده خدا

اهمّیت مسئله ظهور و لزوم آمادگی فكری و عملی منتظران از جمله حقایقی است كه بر هیچ  شیعه منتظری پوشیده نیست و نگاهی گذرا به عملكرد رسانه‌های جهانی در كشورهای غیرمسلمان، بیانگر جدّی گرفتن خطر اعتقاد به منجيّ و تبلیغات وسیع تخریبی در جهت نفی و خرافاتی نشان دادن اعتقاد به منجيّ به طور عام و برنامه‌ریزی گسترده پیرامون مسئله مهدويّت در جهت زدودن حسّ عمیق انتظار و مهدی‌ستیزی، به طور خاص است.



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: هالیود-بالیود , مسئله ظهور , لزوم آمادگی فكری و عملی منتظران , شیعه , هالـــــــیوود و مهدی ستیزی , ,
تاریخ : پنج شنبه 5 تير 1393
بازدید : 5435
نویسنده : یه بنده خدا

وسوسه  های شیطان و پیروی از او ماجرایی است که از زمان آفرینش حضرت آدم (ع) تا به امروز، انسان ها با آن دسته و پنجه نرم کرده اند. البته در طول زمان روش های پیروی از او تغییر کرده است. برای مثال شیطان پرستی یکی از مظاهر انحطاط اجتماعی، اخلاقی و دینی و نشانه ی دوری انسان از فطرت پاکش است تا آنجا که خداوند خطاب به هم‌پیمانان ابلیس می‌فرماید: «اصْلَوْهَا الْيَوْمَ بِمَا كُنتُمْ تَكْفُرُونَ؛(2) [این است جهنّمی که به شما وعده داده می‌شد،] پس اکنون در آن وارد شوید، به جرم آنکه کفر می‌ورزیدید.»



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , شیطان پرستی , مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: معبودی به نام شیطان , وسوسه های شیطان , زمان آفرینش حضرت آدم (ع) , اصْلَوْهَا الْيَوْمَ بِمَا كُنتُمْ تَكْفُرُونَ , ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4183
نویسنده : یه بنده خدا

ابلیس(علیه اللعنه) که امروز مورد ستایش و گاهی پرستش برخی از مردم است، بزرگ ترین دشمن حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) است. علّت آن را در انتهای این مطلب متوجّه می شوید؛ همچنین می فهمید که بزرگترین نبرد حضرت مهدی(عج) در آخرالزّمان، با ابلیس و لشکریانش است؛ چرا که تا این ملعون از بین نرود، زمینه هدایت مردم، فراهم نمی شود.



:: موضوعات مرتبط: شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: اجنه و شیاطین , آفرینش ابلیس , عبادت ابلیس , امتحان ابلیس از طریق حضرت آدم(ع) , معرفی ابلیس از زبان خودش , تلاش های شیطان پس از ظهور حضرت مهدی (ع) , پایان زندگی شیطان , بزرگترین دشمن صاحب الامر(عج) ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 3740
نویسنده : یه بنده خدا

مهم‌ترین فلسفه‌ای كه برای تحقّق قیام مهدی برشمرده‌اند، تحقّق عدالت فراگیر و گسترده است. با توجّه به این‌كه یكی از علل ضرورت معاد نیز همین ضرورت تحقّق كامل است و با توجّه به این‌كه دنیا فقط دارگذر، و اصل و مقصد نهایی، آخرت است، دیگر تحقّق عدالت فراگیر در دنیا چه ضرورتی دارد و چرا باید در این دنیا انتظارِ عدالت داشته باشیم؟



:: موضوعات مرتبط: مطهری , مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: مهدویت در اندیشه شهید مطهری , اندیشه , مهدویت , قیام مهدی , فلسفه‌ , آپارات , عدالت , ,
تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393
بازدید : 5144
نویسنده : یه بنده خدا

 

 


عیسی مسیح از سیبری می‌آید!!! فرقه‌ای که ادعا می‌کند این موضوع را و برای تبلیغ بیشتر چنین جملاتی را بیان مینماید؛ “آیا شما برای آمدن خداوند انتظار می‌کشید؟ آیا شما به آن فکر می‌کنید؟ برای دیدار با مظهر جدید خدا بر روی زمین، به منطقه Tiberkul روستای Petropavlovka در روسیه، سفر کنید. در آنجا مسیح حقیقی را خواهید یافت.”



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , معارف , بهاییت و وهابیت , جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , فرقه ویساریون Vissarion , در " , وکیل وکیلان , " , مستند , دانلود مستند , تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه , تغییرات جمعیتی , و , نقش , آن در , تحولات , مختلف جامعه , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , امام خامنه ای , مقالات , دانلود رایگان , , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , سخنرانی ها , معارف , معرف , ,
تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393
بازدید : 2365
نویسنده : یه بنده خدا

 
موضوع 'وکیل وکیلان' ویژگی‌ها و ضرورت وجود امام عصر(ع)، مشخصات عصر ظهور و برکات وجود حضرت است که با مروری تاریخی از زمان ازدواج امام عسکری(ع) به تبیین اوضاع سیاسی اجتماعی آن دوره می پردازد.



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , معارف , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , , در " , وکیل وکیلان , " , مستند , دانلود مستند , تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه , تغییرات جمعیتی , و , نقش , آن در , تحولات , مختلف جامعه , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , امام خامنه ای , مقالات , دانلود رایگان , , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , سخنرانی ها , معارف , معرف , ,
تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393
بازدید : 4414
نویسنده : یه بنده خدا

انتظار فرج واقعی کدام است؟
مسأله انتظار فرج و منجی عالم، اختصاص به تشیّع ندارد و معتقدین به ادیان مختلف هر کدام به نحوی منتظر منجی موعودی بوده و نگاه خاصی به این مسأله دارند. ولی آنچه اکنون درصدد بیان آن هستیم، بررسی دیدگاه های مختلف شیعیان نسبت به مسأله انتظار فرج موفور السرور قطب دایره امکان حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله فرجه الشریف می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , معارف , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , مقالات , دانلود رایگان , , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , معارف , معرف , ,
تاریخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393
بازدید : 4205
نویسنده : یه بنده خدا

 

 

تبیین نقش راه‌بردی فرهنگ در زمینه‏‌سازی ظهور
 

آسیب‌پذیری و انحطاط در جوامع فعلی، بیشتر از ناحیه فرهنگی است تا تمدنی و تکنیکی. به همین دلیل احیای فرهنگی و اعتلای جوانب معنوی فرهنگ، نقش بی‌بدیل و راه‌بردی در زمینه‌سازی ظهور و حتی در دولت مهدوی دارد.



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: تبیین نقش راه‌بردی فرهنگ در زمینه‏‌سازی ظهور , مهدویت , نقش ما , امام مهدی , تبیین , نقش راه‌بردی فرهنگ , در , زمینه‏‌سازی ظهور ,
تاریخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393
بازدید : 4371
نویسنده : یه بنده خدا

 

 آيا نوع زندگيمان امام زمان پسند هست؟ آيا نوع معاشرت هاي ما طوري هست که امام زمان هم وارد مجلسمان شوند، همنشين با ما شده و نظر لطفي داشته باشن


:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: مهدویت , امام مهدی (ع) , امام زمان (ع) , مقاله , شناخت از امام مهدی (ع) , شناخت , شناختن , مداحی , فرا , انتظلر , ظهور , چقدر از امام زمان(عج) دور هستيم؟ , دور , دوریم , ,
تاریخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393
بازدید : 3814
نویسنده : یه بنده خدا

 

 

 تمدن معاصر غربی به دنبال سلطه بر تمدن مهدوی(2)
 

با بازگشت به دوره قاجار، از اوایل دوره ناصرالدین شاه، به تدریج ایده عقب ماندگی کشور نسبت به غرب در میان علماء، دولتمردان و بازرگانان و دیگر گروه های اهل اندیشه شکل گرفت. یک نوع نگاه مربوط به شخصیت هایی همچون امیرکبیر بود که پیشتر توضیح داده شد، و نماینده نوع دیگر شخصیتی چون سیدجمال اسدآبادی بود که دیدگاه های او نیز یکی از نقاط عطف تاریخ رابطه اسلام و غرب به شمار می رود. تأکید گروه اول بر آبادانی ایران و گروه دوم بر عزت جهان اسلام بود، اما هر دو گروه محور تحلیل و برنامه خود را بر دولت و دولت های مسلمان قرار داده بودند.



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: تمدن معاصر غربی به دنبال سلطه بر تمدن مهدوی(2) , مهدویت ,
تاریخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393
بازدید : 4157
نویسنده : یه بنده خدا

 

امام زمان

 

پنهان زیستى حضرت مهدى(علیه السلام) نه تنها چگونگى زندگى آن حضرت را در هاله اى از اسرار فرو برده که بسیارى از موضوعات مربوط به حیات آن حضرت را نیز جزو امور پنهان نظام هستى قرار داده است. یکى از مهم ترین این امور پنهان، محل زندگى آن حضرت در طول غیبت ایشان است. از این رو بسیارى علاقه مندند بدانند که خورشید پنهان در کدامین بخش از این کره خاکى به گذران عمر مى پردازد و به بیان دیگر کدامین قسمت از زمین این منزلت را دارد؟

در این مقاله تلاش شده که به این پرسش پاسخ داده شود.



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: خانه امام زمان(عج) کجاست؟ , مهدویت ,
تاریخ : دو شنبه 15 ارديبهشت 1393
بازدید : 3882
نویسنده : یه بنده خدا
 تمدن معاصر غربی به دنبال سلطه بر تمدن مهدوی(1)
 

در قرن شانزدهم و در ابتدای این دوره در اروپا دو قدرت اصلی شکل گرفته بود: اسپانیا و امپراتوری مقدس روم (رایش اول). با پادشاهی شارل پنجم (شارلکن) و خاندان هاپسبورگ بر هر دو منطقه، طراحان صحنه نگران شده و به فکر چاره افتادند. کشاندن دامنه نهضت پروتستان به اسپانیا، شکست نیروی دریایی این کشور از انگلستان در 1588م، و پیروزی قیام هلندی ها علیه اسپانیا و در 1601م، در کنار ضعف ایجاد شده در این حکومت در پی اخراج مسلمانان در سال 1492 و خالی شدن آن از قدرت فرهنگی، هنری و صنعتی، مقدمات سقوط این قدرت تهدیدکننده را در قرن هفدهم فراهم کرد.



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: تمدن معاصر غربی به دنبال سلطه بر تمدن مهدوی(1) , مهدویت , , ,
تاریخ : شنبه 9 فروردين 1393
بازدید : 4400
نویسنده : یه بنده خدا

 

13920905000350 PhotoA  در این عصر، حیوانات وحشی و چهارپایان درکمال صلح و مسالمت با یک‌دیگر به سر می‌برند؛ به همین دلیل نیز حیوانات وحشی، دیگر خوف‌برانگیز نبوده، به سایرحیوانات حمله نمی‌کنند.در روایتی دیگرذکر شده است:حیوانات وحشی، امنیت می‌یابند، تا حدی که همانند چهارپایان اهلی در راه‌های زمین به گردش در آمده و به چرا مشغول می‌شوند. - 

 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , مهدویت , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: عصر مهدویت و حقوق محیط زیست - بخش 2 , عصر مهدویت , و حقوق محیط زیست , - بخش 2 ,
تاریخ : شنبه 9 فروردين 1393
بازدید : 5056
نویسنده : یه بنده خدا

 

مسئله ي ورود DNA ويروس ها به DNA سلول هاي موجودات زنده از جمله انسان ها، مانعي اساسي براي اعتماد به روش هاي مطالعه بر مبناي « DNA باستاني : Ancient DNA » ايجاد مي نمايد! چرا که ممکن است آن بخش هايي از DNA فسيل ها که با موجودات زنده ي امروزي (از جمله انسان) تفاوت دارد، نه DNA حقيقي فسيل مورد مطالعه،

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , مقالات ویژه , ,
:: برچسب‌ها: فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه!!! - 5 (بخش 7) , فرضیه ی تکامل , منطقه ی ممنوعه!!! - 5 , (بخش 7) ,
تاریخ : شنبه 9 فروردين 1393
بازدید : 3835
نویسنده : یه بنده خدا

 

 

نظامیان آمریکایی در فیلم های هالیوودی: اسطوره خوبی، قهرمانان حقیقی // در حال ویرایش هالیوود حقایق را تحریف می‌کند و بدترین رفتارهای غیرانسانی را در قالبی پرزرق و برق به خورد مخاطب می‌دهد. پیام‌ فیلم‌های هالیوودی اغلب یک دروغ است؛ پشت پرده فیلم‌های هالیوودی در واقع پول است نه کمک به بهبود زندگی و محافظت از آن. فیلم‌های هالیوودی می‌توانند شما را بخندانند، بگریانند، عصبانی و یا حتی ناراحت کنند؛ ولی در اغلب‌ آنها عامل حقیقت همانقدر کمیاب است که عوامل انسانی و اخلاقی.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: خدمات متقابل پنتاگون و هالیوود 25/ وقتی نظامیان آمریکایی به اسطوره های خیالی تبدیل می‌شوند , خدمات متقابل , پنتاگون و هالیوود , 25/ وقتی نظامیان , آمریکایی به , اسطوره های , خیالی , تبدیل می‌شوند ,
تاریخ : شنبه 9 فروردين 1393
بازدید : 4323
نویسنده : یه بنده خدا

 

13920905000350 PhotoAتوجه ویژه حکومت مهدوی به موضوع محیط زیست و ارتقای تعالی‌بخشی به آن، به شکل کاملاً نمایان، ریشه در تفکر اسلامی و سنت ناب نبوی و علوی دارد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: عصر مهدویت و حقوق محیط زیست - بخش 1 , عصر , مهدویت , و حقوق , محیط زیست , - بخش 1 ,
تاریخ : شنبه 24 اسفند 1392
بازدید : 4158
نویسنده : یه بنده خدا

 

emam-mahdi 4عصر سرگشتگی امروز، با مدیریت اجرایی حکومت و مدیریت موعود نسبت به شفافیت صدور احکام، اجرای قوانین، اصلاحات عمومی و حل مشکلات شهری و شهروندی و دغدغه‌های انسان سرگردان، پایان خواهد یافت.

 

 

 

 
 




:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: مؤلفه‌های مدیریت آرمانی دولت جهانی موعود - بخش 1 , مؤلفه‌های مدیریت آرمانی , دولت جهانی موعود , - بخش 1 , مهدویت ,
تاریخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392
بازدید : 3867
نویسنده : یه بنده خدا

 

emam-mahdi6یکی از مسائل بسیار حساس در حیات آخرین امام شیعیان، بحث غیبت ایشان و دوران آن می باشد؛ اما جالب است بدانید که انبیاء و پیشوایان قبل ازاین امام همام نیز هر یک دارای دورانی از غیبت و سپس بازگشت به سوی امت خویش بوده اند.
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: آیا غیبت تنها مختص به امام زمان میباشد؟ , مهدویت , ظهور , معارف ,
تاریخ : دو شنبه 21 بهمن 1392
بازدید : 4002
نویسنده : یه بنده خدا

 

 

IMAGE634461673966051846 امام خمینی(ره) پرداخت صحیح به مقوله انتظار را موجب قدرت اسلام در دنیا بیان کردند و از همان آغاز جرقه های انقلاب اسلامی به مسئله تبیین مهدویت در جامعه اسلامی پرداختند.

 

 

بنیانگذار انقلاب اسلامی در ابتدای انقلاب ایران وظیفه همه نهادهای مسئول در نظام را تمهید ظهور امام زمان(عج) می‌دانند، زمینه سازی را بالاتر از اعتقاد به انتظار بیان می‌کنند و این آرزو را مطرح می‌کنند که این فضا را باید نهادهای متولی به کشورهای دیگر هم بکشانند.



:: موضوعات مرتبط: امام خمینی (ره) , مهدویت , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: انتظار فرج و معناى صحیح آن‏ از منظر امام خمینی(ره) , انتظار فرج , و معناى صحیح آن‏ , از , منظر امام خمینی(ره) ,
تاریخ : یک شنبه 20 بهمن 1392
بازدید : 4359
نویسنده : یه بنده خدا

emam-mahdi 4جمعه که می‌شود چشم تمام منتظران عالم به این نقطه از زمین دوخته شده است چرا که به آنها گفته‌اند قرار است امام مهدی(عج) از آنجا ظهور کنند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: شهری که امام زمان (عج) از آنجا ظهور می‌کنند , شهری , که , امام زمان (عج) , از آنجا , ظهور , می‌کنند , اخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , معارف , حمید علیمی ,
تاریخ : چهار شنبه 16 بهمن 1392
بازدید : 4050
نویسنده : یه بنده خدا
چشم انداز قیام حضرت مهدی (علیه السلام) در سرزمین شامات

سپس مهدی (علیه السلام) به همراه یارانش به مرج عذراء می آید. در این زمان مردم زیادی به او پیوسته اند و سفیانی در این هنگام در رمله است تا اینکه این دو سپاه به هم می رسند و آن، روزِ جای گزینی و عوض و بدل است. شماری از شیعیانی که با سفیانی بودند، به سپاه امام می پیوندند. شماری از کسانی که با آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) بودند، به سفیانی می پیوندند. هریک به اردوگاه خود می پیوندند و زیر پرچم های خود می روند و آن روز، روزِ عوض و بدل و جای گزینی است



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , مهدویت , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: چشم انداز قیام حضرت مهدی (علیه السلام) در سرزمین شامات , چشم انداز قیام حضرت مهدی (علیه السلام) , در سرزمین شامات , آخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور ,
تاریخ : چهار شنبه 16 بهمن 1392
بازدید : 4225
نویسنده : یه بنده خدا
مسیـــــــــــــــــــح دجــــال

دكتر سعيد ايّوب ترجمه: نادعلي فيروزي
«سه كس هستند كه هرگاه پيدا شوند، ايمان آوردن كساني كه قبل از آن ايمان نياورده باشند يا در ايمان خود خيري به دست نياورده باشند، برايشان سودي ندارد: مسيح دجّال، دابّه و طلوع خورشيد از مغرب يا از محلّ غروب كردنش.» اينكه در قرآن به صراحت نامي از دجّال نيامده، به سبب تحقير اوست؛ زیرا ادّعاي خدايي مي‌كند و مسئلة او در پيش پروردگار ناچيزتر از آن است كه به آن تصريح شود و ادّعاي او كوچك‌تر و بي‌ارزش‌تر از آن است كه بدان پرداخته شود.



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: مسیـــــــــــــــــــح دجــــال , مسیـــــــــــــــــــح , دجــــال , مهدویت , آخرالزمان ,
تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1392
بازدید : 4735
نویسنده : یه بنده خدا

Sherkat dar rahpeimaei 59.4انجمن حجتیه روزگاری بهائیت را به عنوان اصلی‌ترین معاند اسلام تشخیص داد و اقدام به مبارزه با آن کرد، اما چگونه است که وزرای بهائی شاه و سرمایه‌داران بهائی هیچگاه مورد نقد و برخورد و مبارزه انجمن قرار نگرفتند؟!

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: انجمن حجتیه و تضاد آن با انقلاب اسلامی , انجمن , حجتیه و تضاد آن , با , انقلاب , اسلامی , آخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , معارف , حمید علیمی ,
تاریخ : یک شنبه 13 بهمن 1392
بازدید : 4141
نویسنده : یه بنده خدا
 
emam-mahdi 2حرکت امام زمان(عج)، آخرین حرکت الهی در مسیر هدایت است، به همین جهت اراده خداوند بدون احتیاج به ظهور علل و اسباب طبیعی در آن به ایفای نقش می‌پردازد. یکی از علامت‌های الهی نیز از کار افتادن سلاح‌های روز در مقابل اراده آن حضرت است!

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: نحوه مقابله امام عصر(عج) با سلاح‌های روز , ظهور , مهدویت ,
تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392
بازدید : 4304
نویسنده : یه بنده خدا

 

emam-mahdi 4سپس مهدی (علیه السلام) به همراه یارانش به مرج عذراء می آید. در این زمان مردم زیادی به او پیوسته اند و سفیانی در این هنگام در رمله است تا اینکه این دو سپاه به هم می رسند و آن، روزِ جای گزینی و عوض و بدل است. شماری از شیعیانی که با سفیانی بودند، به سپاه امام می پیوندند. شماری از کسانی که با آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) بودند، به سفیانی می پیوندند. هریک به اردوگاه خود می پیوندند و زیر پرچم های خود می روند و آن روز، روزِ عوض و بدل و جای گزینی است

 

 


:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: چشم انداز قیام حضرت مهدی (علیه السلام) در سرزمین شامات , چشم انداز , قیام , حضرت مهدی (علیه السلام) , در سرزمین شامات ,
تاریخ : دو شنبه 30 دی 1392
بازدید : 4478
نویسنده : یه بنده خدا
 

emam-mahdi 1همچنين ادله امامت و مهدويت ، ديدگاه ساير فرق شيعى نظير: كيسانيه ، زيديه ، اسماعيليه ، واقفيه و...ـ را باطل مى سازد ، زيرا اولاً ، افرادى مثل: محمد حنفيه كه فرقه كيسانيه مدعى امامت ايشان اند و زيد بن على (عليه السلام) كه فرقه زيديه وى را امام مى دانند و اسماعيل بن جعفر (عليه السلام كه فرقه اسماعيليه قائل به امامت وى اند هيچ كدام خود ادعاى امامت نكرده اند و همچنين دليلى بر عصمت آنان وجود ندارد ، بلكه فرقه هاى ياد شده چنين نسبتى را به آنان داده اند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: امامت امام مهدى (عج) , امامت , امام مهدى (عج) , اخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , معارف , حمید علیمی ,
تاریخ : شنبه 21 دی 1392
بازدید : 4705
نویسنده : یه بنده خدا

 

 

13910819000155 PhotoAدر خطبه حضرت زهرا (س) هست که اگر کار را به دست على سپرده بودید نمى‏گذاشت که ظلمى در عالم باقى بماند. بنابراین، علت این که امام دوازدهم غایب شدند این بود که مردم ناسپاس بودند، و اگر حضور داشتند همان رفتار را با ایشان مى‏کردند که با پدرانشان کردند.

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: فرهنگ مهدویت و دکترین انتظار , اخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , معارف , حمید علیمی ,
تاریخ : جمعه 13 دی 1392
بازدید : 5600
نویسنده : یه بنده خدا
 

انقلاب اسلامی ایران که ادامه دهنده‌ مسیر نبی مکرم اسلام(ص) است، اهداف و آرمان‌هایی را برگزیده که بیش از پیش برخورداری این انقلاب از تجلی انوار سازنده‌ انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود(عج) را میسّر می‌سازد.



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: پیش‌نویس حکومت جهانی موعود , اخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , معارف , حمید علیمی ,
تاریخ : سه شنبه 26 آذر 1392
بازدید : 4688
نویسنده : یه بنده خدا

 

سوگمندانه باید گفت دنیای ما، دنیای سکس و خشونت و شهوت رانی است و این لکه ننگی بر زندگی بشری در عصر حاضر و تفرجگاه شیطان و جولانگاه دجال و ملعبه سفیانی ها و یهودی هاست! عفّت و نجابت زنان و مردان آخرالزّمانی در تاخت و تاز اسب وحشی شهوت تاراج می‌گردد و روح ایشان به لجنزاری بدبو از بی‌عفّتی و هواپرستی تبدیل می‌گردد

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: مساله اساسی آینده بشریت چیست؟ , حمید علیمی , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , معارف , آشنایی با اَسماء حضرت مهدی (عج) ,
تاریخ : جمعه 22 آذر 1392
بازدید : 4627
نویسنده : یه بنده خدا

رای اینکه در زمان غیبت امام زمان(عج)، یک سری شبهات در شما اثر نکند، دستور این است. سند روایت هم خیلی خوب است. پس هر روز بگویید: «یَا اللَّهُ یَا رَحْمَانُ یَا رَحِیمُ یَا مُقَلِّبَالْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَى دِینِکَ»، دو سه ثانیه هم بیشتر طول نمیکشد. لذا اینرا هر روز بخوانید تا دلتان به امام زمان(عج)، قرص شود.



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: هر روز این دعا را بخوانید تا دلتان به امام زمان(عج)قرص شود , مراسم اعتقادی , اخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , معارف , حمید علیمی ,
تاریخ : پنج شنبه 21 آذر 1392
بازدید : 4736
نویسنده : یه بنده خدا

 

جهان پیش از ظهور امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، به گونه ای است که ظلم و ستم بیداد می کند و جامعه انسانی را به جایگاهی می رساند که از خویشتن خویش ناامید شده و موعود وعده داده شده را می طلبند تا بنیان هر چه ظلم و ستم را از ریشه برکند و عدل و داد را در میان مردم جاری و ساری کند. این جهان دارای ویژگی هایی است که در ادامه از لسان روایات به بیان برخی از آنها خواهیم پرداخت.



 


:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , مهدویت , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: سیمای نابسامان جهان پیش از ظهور , آیا مهدی (عج) از نسل عباس عموی پیامبر است؟! , حمید علیمی , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , معارف , آشنایی با اَسماء حضرت مهدی (عج) ,
تاریخ : پنج شنبه 21 آذر 1392
بازدید : 4533
نویسنده : یه بنده خدا

 

قرقيسيا شهرى كوچك نزديك سرچشمه رود خابور در نهر فرات است كه امروز به ويرانه اى نزديك شهر دير الزور ، كنار مرز سوريه تبديل شده و به مرز تركيه هم نسبتاً نزديك است .اين شهر ، به سبب قرقيسيا بن طهمورت ملك به اين نام ناميده شد و یا قرقيسيا معرّب كركيسيا است كه برگرفته از « كركيس » ، نام محل اسب دوانى است كه به عربى «حلبه» مى گويند و در شعر ، بسيارى اوقات بصورت مقصور مى آيد


 


:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: جنگ قرقيسيا , دعا و صلوات بر امام زمان(عج) فایده دارد؟! , شعبده ای پانصد ساله به نام نوسترآداموس + عکس , وهّابیت تکفیری؛ پیدایش، اهداف و ایده ها-بخش 3 , اخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , حمید علیمی ,
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1392
بازدید : 4131
نویسنده : یه بنده خدا

برخی، در مورد قتل و کشتار در دوران ظهور، افراط می‏کنند و از امام زمان (علیه‏السلام) و یاران‏اش، چهره‏ای خشن ارائه می‏دهند. آنان، به روایاتی استدلال می‏کنند که در آن‏ها، اشاره به کشته شدن دو سوم مردم، (از هر نه نفر، هفت نفر، از هر هفت نفر، پنج نفر) و یا این که بیش‏تر مردم کشته می‏شوند و از کشته‏ ها، پشته ساخته می‏شود و جوی خون جاری می‏گردد و... دارند.



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: درنگی در روایات قتل‌های آغازین دولت مهدی (عج)- , ساخت چند بازی برای جنگ نرم +عکس , علائم حتمی ظهورمرد آهنی با بلاک باسترهای آمریکایی+عکس , موسیقی و شیطان پرستی-سبک متال , مراسم اعتقادی , اخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , معارف , حمید علیمی ,
تاریخ : دو شنبه 18 آذر 1392
بازدید : 4150
نویسنده : یه بنده خدا

 

  • پيوند عاشورا و قيام حضرت صاحب الزمان عليه السلام

     

     

      بسم الله الرحمن الرحيم  دراعمال روز سوم شعبان ، دعايي نقل شده كه خداوند را در آن به حق سيدالشهداء عليه السلام قسم مي‌دهيم از جمله اوصافي كه در ابتداي دعا درباره‌ي ايشان آمده چنين است :  ... أن الائمه من نسله ...



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , معارف , , ,
:: برچسب‌ها: , پیوند عاشورا و قیام حضرت صاحب الزمان علیه السلام , حزقیال – فرضیه فضانوردان باستانی باطل است , بخش 2 , رابطه جنسی ، عشق بازی و عرفان در نگرش اشو , دعا و صلوات بر امام زمان(عج) فایده دارد؟! , شعبده ای پانصد ساله به نام نوسترآداموس + عکس , وهّابیت تکفیری؛ پیدایش , اهداف و ایده ها-بخش 3 , اخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , حمید علیمی , ,
تاریخ : پنج شنبه 14 آذر 1392
بازدید : 6668
نویسنده : یه بنده خدا
تاریخ : شنبه 9 آذر 1392
بازدید : 4405
نویسنده : یه بنده خدا

 

این موضوع در ضمن یک روایت جامع بطور مشروح بیان شده و امام صادق علیه السلام آن را در ۱۱۹ ماده بیان کرده است. وقت ظهور آن حضرت معلوم نیست ، و حتى مطابق روایات کسانى که وقت ظهور را تعیین کنند، دروغگو شمرده شده اند. (۱) ولى نشانه هایى به عنوان علائم در روایات […]



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: یار مهدی » ۱۱۹ علائم آخر الزمان در بیان امام جعفر صادق (ع) , مرد آهنی با بلاک باسترهای آمریکایی+عکس , موسیقی و شیطان پرستی-سبک متال , مراسم اعتقادی , اخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , معارف , حمید علیمی ,
تاریخ : دو شنبه 4 آذر 1392
بازدید : 4112
نویسنده : یه بنده خدا

| مشاهده در قالب PDF | چاپ | فرستادن به ایمیل

 

این حدیث را ابوداود سجستانی در سنن خود آورده و می گوید: از هارون بن مغیره برایم روایت کردند که گفت: عمر بن ابی قیس از شعیب بن خالد و او از ابواسحاق روایت کرد که گفت: علی (ع) نگاهی به فرزندش حسن انداخت و گفت: «این پسرم، همان گونه که پیامبر فرموده، سرور شماست و از نسل او مردی همنام پیامبرتان قیام خواهد کرد که در خلق و خوی شبیه اوست، اما در خلق شباهتی به او ندارد... الخ»



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: آیا مهدی (عج) از اولاد امام حسن (ع) است؟! ,
تاریخ : شنبه 25 آبان 1392
بازدید : 4047
نویسنده : یه بنده خدا

 

- مهدی (ع) از ابی سعید خدری و او نیز از پیامبر اسلام آورده است که فرمود : « نام مهدی ، نام من است »
« اسم المهدی ، اسمی »
امیر مومنان فرمود : نام مهدی ، نام محمد است .
«اسم المهدی ، محمد »
و آن گرامی ، مهدی نامیده شد، چرا که خداوند او را به امور نهانی که هیچ کس از آن هاآگاهی ندارد هدایت و ارشاد می نماید روایت این است :



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: آیا مهدی (عج) از نسل عباس عموی پیامبر است؟! , حمید علیمی , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , معارف , آشنایی با اَسماء حضرت مهدی (عج) ,
تاریخ : شنبه 25 آبان 1392
بازدید : 6914
نویسنده : یه بنده خدا

| مشاهده در قالب PDF | چاپ | فرستادن به ایمیل

 

دلیل دوم این است که شماری از احادیث برای مقابله با حدیث پرچم های سیاه که راه را برای مهدی علوی آماده می کنند ساخته شده است، از جمله حدیثی است که ابوسراعه به نقل از ابوهریره آورده که گفت: از رسول خدا شنیدم که فرمود: «وقتی پرچم های سیاه از مشرق به حرکت درآیند، اول کارشان فتنه و میانه آن هرج و مرج و پایانش گمراهی خواهد بود». این حدیث اعتباری ندارد چون ابوسراعه، مجهول الهویه است و داود که آن را از ابوسراعه نقل کرده نیز مردی متروک بوده و کسی از او حدیث نقل نمی کرده است و یحیی بن معین می گوید: «این داود مردی دروغ گو است».

 

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: آیا مهدی (عج) از نسل عباس عموی پیامبر است؟! , حمید علیمی , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , معارف ,
تاریخ : پنج شنبه 23 آبان 1392
بازدید : 4334
نویسنده : یه بنده خدا

| مشاهده در قالب PDF | چاپ | فرستادن به ایمیل

 

در مورد حکومت مهدوی و چگونگی تشکیل آن، آیات قرآنی زیادی آمده است که طبق تفسیر مفسّرین صاحب نام اسلامی، به این امر مهم اشاره دارند. ذکر برخی از این آیات بیانگر مشروعیت حکومت جهانی امام زمان (عج) است:

 



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: فرجام نیکوی زمان , صلح طلبی بهایی در دوربین مخملباف ! , حمید علیمی , اخرالزمان , مهدویت ,
تاریخ : چهار شنبه 15 آبان 1392
بازدید : 5557
نویسنده : یه بنده خدا

 مشاهده در قالب PDF | چاپ | فرستادن به ایمیل


از بررسی مجموع روایاتی که درباره‏ی مسجد سهله رسیده، به این نتیجه می‏رسیم که برای مسجد سهله ویژگی‏های فراوان و امتیازات بی شمار است که به گوشه‏ای از آن‏ها در این جا اشاره می‏کنیم. برای رعایت اختصار، فقط به شماره‏ی حدیث و یا احادیثی که به آن ویژگی دلالت می‏کند، در داخل کروشه اشاره می‏کنیم.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: اماکن زیارتى منتسب به امام زمان (عج) در ایران و جهان-3 ,
تاریخ : چهار شنبه 15 آبان 1392
بازدید : 4557
نویسنده : یه بنده خدا

 | مشاهده در قالب PDF | چاپ | فرستادن به ایمیل

در طول سال، شب‏های چهارشنبه، مسجد مقّدس جمکران، پذیرای قریب یکصد هزار عاشق دل باخته است که از شهرهای دور و نزدیک، به شهر مقدّس قم روی می‏آورند و در حرم مطهّر حضرت معصومه علیها السلام پیشانی ادب بر آستان می‏سایند و آن گاه راهی مسجد مقدّس جمکران می‏شوند و با امام رؤوف، به راز و نیاز می‏پردازند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: اماکن زیارتى منتسب به امام زمان(عج) در ایران و جهان-2 ,
تاریخ : سه شنبه 14 آبان 1392
بازدید : 3996
نویسنده : یه بنده خدا

 | مشاهده در قالب PDF | چاپ | فرستادن به ایمیل

یکی از وظایف شیعیان نسبت به حضرت بقیة الله‏ علیه السلام تکریم و بزرگداشت ایشان است. این بزرگداشت، نمودهای گوناگونی دارد. یکی از آن نمودها، تکریم مکان هایی است که به آن حضرت، منتسب است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: اماکن زیارتى منتسب به امام زمان (عج) در ایران و جهان - بخش 1 ,
تاریخ : دو شنبه 13 آبان 1392
بازدید : 4387
نویسنده : یه بنده خدا

| مشاهده در قالب PDF | چاپ | فرستادن به ایمیل

 

یکی از ویژگی‌های ارزشمند جهان در آستانه ظهور حضرت مهدی علیه‌السلام، رواج نافرمانی مردم از دستورات خداوند و دوری از دین و دینداری است؛ به گونه‌ای که مردم گروه گروه از پیروی آیین خداوند دور می‌شوند و زندگی کفرآلود و مشرکانه‌ای خواهند داشت.
روز به ‏روز عوامل فراوانی، گوهر تابناک دین را در هاله‏ای از غبار فراموشی فرو می‌برد، از ایــن رو در گروه‌های انسانی، دین رو به کم‏رنگ‌شدن می‌رود و خرافه‌ها و کژی‌های گوناگونی، گریبان‌گیر آن می‌شود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: آیا امام زمان(عج) آیین جدیدی می‌آورد ,
تاریخ : جمعه 3 آبان 1392
بازدید : 4344
نویسنده : یه بنده خدا

مشاهده در قالب PDF | چاپ | فرستادن به ایمیل

 

در زیارت وجود مبارک حضرت حجت(عج) می‌خوانیم: «السلام علیک یا حافظ اسرار رب‌ العالمین»؛ سلام بر تو ای نگاهبان اسرار پروردگار!
می‌توان نتیجه گرفت که ایشان از زمان خروج خود آگاهی دارند. چه بدون تردید «زمان ظهور» در شمار اسرار الهی است و آن حضرت نیز نگاهبان مجموعه این اسرار هستند. بدیهی است که نگهبان بودن فرع بر آگاه بودن است؛ بر همین علت می‌توان گفت که ایشان نسبت به تمامی اسرار الهی آگاهی دارند و از آن جمله بر زمان ظهور نیز اشراف دارند.

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: آیا امام زمان (عج) وقت ظهور را می‌دانند؟ , امام زمان (عج) , وقت ظهور , ,
تاریخ : دو شنبه 22 مهر 1392
بازدید : 4511
نویسنده : یه بنده خدا

| مشاهده در قالب PDF | چاپ | فرستادن به ایمیل

 

برخی از اینکه مدت حکومت در روایات یادشده هفت سال ذکر شده به شگفت آمده، در پی توجیه آن برآمده‌اند، به ‌ویژه که در برخی روایات نیز بدان اشاره شده است و آن این که شیخ طوسی روایتی نقل کرده از فَضْل از عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْقَاسِمِ الْحَضْرَمِی از عَبْدِ الْکَرِیمِ بْنِ عَمْرٍو الْخَثْعَمِی که گفت: به امام صادق علیه‌‌السلام عرض کردم: «چه مدت قائم علیه‌السلام حکومت خواهد کرد؟» فرمود: «هفت سال. که به سال‌‌های شما هفتاد سال می‌‌شود»

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: تفاوت دیدگاه اسلام و دیدگاه اشو درباره مفهوم عشق , هالیوود معبد منجی ماسون ها , مدت حکومت حضرت مهدی(عج) چقدر خواهد بود , ,
تاریخ : یک شنبه 10 شهريور 1392
بازدید : 4646
نویسنده : یه بنده خدا

آنچه كه ما را به انتخاب اين موضوع وا مي دارد جوي است كه در دنياي امروز پيرامون بحث آخرالزمان و منجي خواسته يا ناخواسته ايجاد شده است.حدود 25 يا30 سال پيش وقتي سخن از آخرالزمان و منجي آخرالزمان مي شد شايد بعضيها مي خنديدند و مي گفتند اين جنس حرفها متعلق است به فضاي محدود شيعيان و به بچه مسلمانها توصيه مي كردند كه خيلي به اين حوزه ها نپردازيد



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: آرایشها و جواهرات شیطان پرستان , اخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , حمید علیمی , شیطان و کودکان , تصوير منجي در رسانه هاي غربي ,
تاریخ : یک شنبه 10 شهريور 1392
بازدید : 3816
نویسنده : یه بنده خدا

| مشاهده در قالب PDF | چاپ | فرستادن به ایمیل
 
 
 
 
دلیل بر ولادت و وجود حضرت مهدى(ع) در حقیقت همان ادله نقلى متواتر و صحیح است که دلالت بر ولادت و وجود حضرت دارد، زیرا روایات صحیح السند در این باره شنیده شده و جماعت بسیارى نیز آن حضرت را مشاهده کرده‌اند.



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: دعاهای استاد فرهمند,سخرانی ها,علیرضا پناهیان,علی اکبررائفی پور, استاد رحیم پور ازغدیرامام خمینی (ره)رناله های فراق امام الزمان(عج) , حمید علیمی , محسن فرهمند , مهدی اکبری , حاج مهدی سماواتی , خرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , پاسخ به شبهاتی درباره ولادت حضرت مهدی(ع)/ اعتراف 40 عالم اهل سنت به ولادت امام زمان(عج) ,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com