عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : یک شنبه 20 بهمن 1392
بازدید : 4360
نویسنده : یه بنده خدا

emam-mahdi 4جمعه که می‌شود چشم تمام منتظران عالم به این نقطه از زمین دوخته شده است چرا که به آنها گفته‌اند قرار است امام مهدی(عج) از آنجا ظهور کنند.

 

 

 

 روز جمعه هر جا که باشی انگار گم شده‌ای داری و دنبال یک چیز مهم می‌گردی که سال‌ها در پی‌اش بودی، یک امیدی ته دلت است که می‌گویی حتما می‌آید اما نمی‌دانی کِی. فقط شنیده‌ای که گفته‌اند وقتی جهان پر از ظلم و فساد شد "منجی" خواهد آمد و از دست تو همین برمی‌آید که مراقب اعمالت باشی و دست از دعا برنداری.

منتظران حضرت صاحب الزمان(عج) جمعه‌های زیادی شمرده‌اند تا روی ماهش را ببینند و همچنان دعای"اللهم عجل لولیک الفرج" بر لب دارند و نمی‌دانند شاید این جمعه هم در جوار "بیت الله الحرام" خورشید غروب کند اما باز مهدی صاحب زمان نیاید اما باز امید به رحمت الهی دارند که فرمود: "هیچ‌گاه زمین از وجود حجت الهی خالی نمی‌شود".

در ادامه پاسخ به این پرسش را که امام مهدی (ع) از کدام شهر ظهور می‌کنند را با بهره‌گیری از روایات معصومین(ع) بیان می‌کنیم: در برخی روایات آمده است؛ وقتی که اوضاع عمومی جهان مساعد شد و افکار مردم جهان برای پذیرش حکومت حق وعدالت آماده گشت، نوبت انقلاب مهدی موعود فرا می‌رسد، و خداوند به آن حضرت اذن و اجازه نهضت می‌دهد. در این زمان است که امام مهدی (عج) در مکه ظاهر می‌شود و انقلابی بزرگ، انقلاب جهانی خود را آغاز می‌کند.

چنانکه مفضل از حضرت صادق (ع) پرسید: ای آقای من، حضرت مهدی (عج) از کجا و چگونه ظهور می‌کند؟ حضرت فرمود:" ای مفضل! او به تنهایی ظهور می‌کند و به تنهایی کنار خانه کعبه می‌آید و به تنهایی شب را در آنجا می‌گذراند1".

همچنین امام باقر (علیه السلام) فرموده است: "هنگامی که قائم (ع) از (مکه) خروج کند، منادی او ندا در می‌دهد که هلا، هیچ کس غذا و آشامیدنی برندارد، و او با خود سنگ موسی بن عمران را به همراه می‌برد، که آن بار شتری است. پس در هیچ منزلی فرود نمی‌آید، مگر اینکه چشمه‌ها از آن جاری می‌گردد2".

پی نوشت‌ها:

(1) بحارالانوار، علامه مجلسی، ج 53، ص 7.

(2) غیبت نعمانی، باب 13، ص 344.

 

ایسنا




:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: شهری که امام زمان (عج) از آنجا ظهور می‌کنند , شهری , که , امام زمان (عج) , از آنجا , ظهور , می‌کنند , اخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , معارف , حمید علیمی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com