عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392
بازدید : 9543
نویسنده : یه بنده خدا

 




در ادامه بحث، برخی اخبار قرار گرفته بر روی خروجی خبرگزاریها در مورد شیطان پرستی را از نظر می گذرانیم.
مدتی پیش،این خبر بر روی خروجی برنا نیوز قرار گرفت.
ترويج شيطان پرستي و انتشار تصاوير مستهجن زنان به بهانه اطلاع رساني
يک سايت خبري - تحليلي در حالي به انتشار عكس‌هاي مستهجن و غير اخلاقي زنان گروه‌هاي شيطان‌پرست خارجي آن هم بدون هيچ فيلتري اقدام كرده كه اين اقدام خلاف قانون مطبوعات بوده و در حكم توقيف و يا فيلتر شدن يك رسانه محسوب مي‌شود.
به گزارش خبرنگار باشگاه جواني برنا، در پي افشاگري هاي برنا از فعاليت هاي گسترده شيطان پرستان در ايران که بازتاب‌هاي متعدد و متفاوتي را در پي داشت، يک سايت اینترنتی به ترويج جشن ها، آداب و رسوم و جديدترين تيپ‌هاي اين گروه هاي انحرافي پرداخت.
به گزارش خبرنگار ما، اطلاع رساني در خصوص فعاليت هاي گروه هاي شيطان پرست از آنجا آغاز شد که برنا از فعاليت 70 فرقه و گروه شيطان پرست در ايران خبر داد که اين اطلاع رساني زنگ خطري را براي مسئولان به صدا در آورد. اما در کنار اين اطلاع رساني، سايت فوق در کمال ناباوري و به جاي اينکه به اقداماتي در خصوص اطلاع رساني مفيد در خصوص اين هشدار و هشدارهاي كارشناسان بپردازد، طي روزهاي گذشته به انتشار تصاوير مستهجن از زنان شيطان پرست در کشور ايتاليا پرداخت.
اگرچه به زعم مديران سايت اين اقدام در راستاي اطلاع رساني(؟!) صورت گرفته است، اما انتشار تصاوير نيمه عريان زنان حاضر در راهپيمايي شيطان پرستان هيچ گونه جاي شکي باقي نمي گذارد که اقدام فوق آگاهانه يا ناآگاهانه به ترويج فعاليت ها و به خصوص پوشش هاي مخصوص اين گروه پرداخته است.
بنابر اين گزارش، تصاويري نيمه عريان و عکس هايي از روابط دوستانه چند شيطان پرست مرد و زن از ديگر جذابيت هاي(!) اين گزارش تصويري است که حتي مخاطبان اين سايت را هم به اين شيوه اطلاع رساني معترض کرده است. عدم هيچ فيلتر و يا پوشش بر روي اين عكس ها اين شائبه را تقويت مي‌كند كه سايت مذكور تنها و تنها با هدف جذب مخاطب بيشتر با ذوق‌زدگي خاصي اين گزارش تصويري را اينچنين عريان روي خروجي سايت خود قرار داده است.
برنا از انتشار تصاوير مذكور براي تكميل خبر خود معذور است اما اعتراض برخي بازديد كنندگان اين سايت و همچنين برخي مسئولان در خصوص آزادي بي حد و حصر سايت هاي به اصطلاح خبري – تحليلي كه هيچ و نام و نشاني از گردانندگان و حاميان فكري و مادي آنان در كار نيست باعث شد خبر فوق را منتشر كند مضاف بر اينكه اين اقدام تامل براگيز كه كاملا خلاف مواد قانوني قانون مطبوعات بوده و حداقل به توقيف و يا فيلتر شدن يك سايت مي‌انجامد، جاي خالي نظارت دستگاه‌هاي متولي از جمله ارشاد و قوه قضائيه بر فعاليت سايت هاي اينترنتي را بيش از پيش عيان مي‌كند خصوصا كه بيش از دو سال از طرح ساماندهي سايت‌هاي اينترنتي مي‌گذرد اما...
يك كارشناس رسانه با اعلام انزجار از انتشار اين تصاوير مستهجن و غير اخلاقي در سايت‌هاي داخلي، عدم نظارت صحيح بر سايت هاي خبري و به وجود آمدن بازار سياه جذب مخاطب را از جمله دلايل اصلي دانست که مديران اينگونه سايت هاي مدعي را به انتشار چنين تصاويري وا مي دارد.
این خبر را نیز که مدتی پیش بر روی خبر گزاری ها رفت، بخوانید:
تهران – خبرگزاری ایسکانیوز : اعلام رسمی خبر بازداشت 80 زن و مرد شیطان پرست در یک محفل جهنمی در کرج ، بازتاب گسترده ای داشته و این معضل با واکنش های فراوانی رو به رو شده است.
معاون امنیتی و سیاسی دادستان کل کشور گفت: به زودی کارگروهی متشکل از وزارء و رؤسای برخی دستگاهها و سازمانها تشکیل خواهد شد و مصادیق مجرمانه جرائم رایانه ای و همچنین سایتهای شیطان پرستی بررسی و تعیین خواهد شد.
ناصر سراج در ارتباط با نحوه برخورد قضائی با سایتهای شیطان پرستی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تشکیل چنین سایتهایی به طور حتم از اعمال مجرمانه است و به شدت با فعالان در این گونه سایتها برخورد خواهد شد.
چندی پیش دکتر مجید ابهری آسیب شناس اجتماعی در گفتگو با خبرگزاری مهر از فعالیت ۶۶۶ سایت شیطان پرستی در کشور خبر داده بود. این در حالی است که هم اکنون بیش از ۷۰ فرقه شیطان‌پرستی در کشور فعال است.
شیطان پرستان استفاده از مواد مخدر روانگردان و آزادی بی بند و باری جنسی را جزو مراسم هفتگی خود قرار می دهند.
Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames.
رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا نیز چندی پیش از افزایش اقدامات گروههای شیطان پرستی خبر داده و اطمینان داده گروهها و فرقه‌های مبتذل شناسایی شده غربی مانند شیطان‌ پرستی، رپ و غیره که در داخل کشور دانسته یا ‌نادانسته و یا به طور سازمان ‌یافته فعالیت می‌کنند برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.
معاون امنیتی و سیاسی دادستان کل کشور همچنین به تشکیل “کارگروه تشخصی جرم های رایانه ای” اشاره کرد و در ادامه افزود: در لایحه جرایم رایانه ای پیش بینی شده کارگروهی به منظور بررسی مصادیق مجرمانه جرم رایانه ای به مسئولیت دادستان کل کشور تشکیل شود که در این کارگروه مصادیق مجرمانه سایت های شیطان پرستی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
سراج اعضای این کارگروه را متشکل از وزاری اطلاعات، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش ، وزیر دادگستری ، فرمانده ناجا، یک فرد خبره در امور فناوری اطلاعات و دو نماینده مجلس برشمرد.
این هم خبری دیگر.
۲۴اسفند ۱۳۸۷
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فارس گفت: مبلغ شيطان‌پرستي در استان فارس دستگير شد.
به گزارش فارس به نقل از معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان فارس، ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي فارس در چند عمليات جداگانه ضمن دستگيري يك مبلغ شيطان‌پرست‌ مقادير زيادي مشروبات الكي كشف كردند.
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فارس در‏خصوص اين خبر گفت: ماموران ما مطلع شدند خانمي به ‏نام «رضوان ـ‌ ح» ، در يك واحد پوشاك فروشي واقع در شمال شيراز به‌روش سمبل گروه‌هاي افراطي‏ نژاد‏پرست و منحرف(شيطان‏پرستي) و گروه‌هاي مبتذل غربي اقدام به ترويج خرافه‏گرائي مي‏كند.
مسعود روستا افزود: با انجام تحقيقات و اطمينان از صحت موضوع ماموران از آن واحد صنفي بازرسي و تعداد 387 عدد نمادهاي گروه‌هاي شيطاني كشف و متهمه را تحويل مقام قضايي دادند.
وي در ادامه از كشف مقادير قابل توجهي مشروبات الكي در شيراز خبر داد و گفت: ماموران ما از ورود يك محموله مشروبات الكلي خارجي از استان‌هاي ديگر به شيراز و قصد فروش آن توسط قاچاقچيان در اين شهرستان مطلع شدند.
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فارس اظهار كرد: پس از انجام تحقيقات لازم، دو نفر از اين قاچاقچيان به ‏نام‌هاي «رضا ـ ت»، و «حسين ـ ج»، شناسايي و ماموران متوجه شدند اين افراد با دو دستگاه خودرو پيكان و پژو 405 قصد فروش مشروبات الكلي را در شيراز دارند.
روستا گفت: با هماهنگي مقام قضايي هر دو متهم دستگير و در بازرسي از منزل يكي از آنها مقادير زيادي از مشروبات الكلي كشف شد و متهمان دستگير شدند.
حال با توجه به مطالب درج شده در بالا، می توان نتیجه گرفت که شیطان پرستی اگرچه در ایران وارد شده است، اما اقداماتی برای مقابله با این پدیده چه از طرف مسئولان و چه از طرف سایتهای اینترنتی و وبلاگ نویسان، در حال انجام است. هر چند به نظر برخی افراد ممکن است کافی نباشد.
ادامه دارد ...




:: موضوعات مرتبط: شیطان پرستی , ,
:: برچسب‌ها: هالیوود معبد منجی ماسون , سخنرانی جدید و شنیدنی حجت الاسلام پناهیان در مورد نزدیکی ظهور (22 بهمن0 1388) , ترويج شيطان پرستي و انتشار تصاوير مستهجن زنان به بهانه اطلاع رساني , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com