عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : چهار شنبه 19 خرداد 1395
بازدید : 4358
نویسنده : یه بنده خدا

 از زمان تاسیس رژیم صهیونیستی در سال 1948 میلادی در سرزمین های اشغالی فلسطین، این رژیم تلاش های مستمری را برای تجسس علیه کشورهای منطقه آن هم با استفاده از ابزارها و راه های مختلف انجام داده است.  در این ارتباط امنیتی اطلاعاتی آمریکایی «استراتفور» که به عنوان سازمان سایه‌ آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا «سیا» شناخته می ‌شود، با انتشار در گزارشی افشا کرد که اسرائیل از کشور آفریقایی «اریتره» به عنوان پایگاهی جاسوسی استفاده می کند.



:: موضوعات مرتبط: مقالات , جنگ نرم , مسیحی ویهودی , ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4499
نویسنده : یه بنده خدا

پولس یک یهودی بسیار تند رو بود که در سال چهارم میلادی متولد شده و هیچ گاه نیز حضرت مسیح (ع) را ندیده بود. افراط گری های او در دین یهود تا جایی بود که اقدام به دستگیری یا لو دادن مسیحیان می کرد تا آنها را به قتل برسانند. او تحت تعلیم آموزه های یهودی و همچنین فلسفه یونان باستان بود و از این رو با آرای فلسفی و سفسطه گری و مغالطه کاملا آشنا بود. شیوه افراط گرایانه پولس ادامه داشت تا اینکه یک روز ادعا کرد هاله ای از نور او را دربرگرفته و کسی با او صحبت می کند. این آغاز ادعای ایمان آوردن پولس به مسیحیت بود.



:: موضوعات مرتبط: دیگر , مسیحی ویهودی , ,
:: برچسب‌ها: مسیحیانی که تابع یهودیان اند , مسیحی , ا , نی که تابع , یهودیان اند , پولس , حضرت مسیح (ع) , دستگیری , افراط گرایانه ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4573
نویسنده : یه بنده خدا

در حدیثی، پیامبر اعظم(ص) می فرمایند: "اگر ده نفر از یهودیان به من ایمان آورده بودند، قطعا تمامی یهود به من ایمان می آوردند." این حدیث نشان می دهد بسیاری از یهودیانی که به ظاهر ایمان آورده بودند در قلب هیچ ایمانی به اسلام نداشتند و همین موضوع باعث شد تا روش منافقانه ای در پیش گیرند. این یهودیان مخفی کسانی بودند که شروع به فعالیت های تخریبی بر ضد اسلام کردند.



:: موضوعات مرتبط: فراماسونری , شیطان پرستی , بهاییت و وهابیت , دیگر , مسیحی ویهودی , ,
:: برچسب‌ها: یهودیانی که ادعای مسلمانی می کنند , یهودیانی که به ظاهر ایمان آورده بودند , یهودیان مخفی , ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4647
نویسنده : یه بنده خدا

«ای فرزندان اسراییل، نعمت هایی را که من به شما ارزانی داشتم و اینکه شما را بر جهانیان برتری دادم به یاد آورید.» (آیه 47 سوره بقره)
بنی اسراییل، قومی بزرگ و باسابقه ی طولانی تاریخی است که با وجود نعمتهای زیادی که خداوند در زمان حضرت موسی (علی نبینا و آله و علیه السلام) به آنها عنایت کرده و نیز انبیا و اوصیای بزرگی که برایشان فرستاده بود، در نهایت چنان دچار انحراف شدند که خداوند آنها را لعنت دائمی کرد و از آنها به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و حق (1) یاد کرد.



:: موضوعات مرتبط: مقالات ویژه , دیگر , مسیحی ویهودی , ,
:: برچسب‌ها: یهودیان , سرسخت ترین دشمنان , فرزندان اسراییل , طولانی تاریخی , بنی اسراییل , زرگترین دشمن اسلام , بزرگترین دشمن اسلام و حق , دشمنان حضرت مهدی (عج) ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com