عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
بازدید : 5662
نویسنده : یه بنده خدا

محمد بن عبدالوهاب با صراحت مي گويد: مشركين زمان ما از مشركين عصر پيامبر ـ صلي الله عليه و آله و سلم ـ كه آن حضرت با آن ها جنگيد بدترند.از آن جا كه محمد بن عبدالوهاب عقايد خرافي خود را كه بر خلاف عامه مسلمانان و در حقيقت همان عقايد ابن تيميه بود منتشر مي ساخت، بعد از فوت پدرش خواستند او را بكشند كه به شهر خود (عينيه) فرار كرد و از آن جا به (درعيه) شهر مسيلمه كذاب گريخت و در درعيه با محمد بن سعود ـ جد آل مسعود كه امير آن شهر بود ملاقات كرد،



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , مستند , در مسیر انقراض , مستند جذاب و دیدنی , وهاببیت , بهاییت , داعش , مقالات , فیلم ,
تاریخ : جمعه 3 مرداد 1393
بازدید : 6255
نویسنده : یه بنده خدا

 بین  سال های 625 تا 580 قبل از میلاد مسیح(ع)، به ناگهان تندبادی گزنده از شمال، از سرزمین «بابل» وزیدن گرفت؛ به سرعت پیش آمد و همه سرزمین های یهود را درنوردید؛ «اورشلیم» را ویران ساخت و بنی اسرائیل را به اسارت درآورد تا در سیاه بختی هفتاد ساله، عبرت خلق روزگار شوند.این واقعه سهمگین، بی مقدّمه اتّفاق نیفتاد. سال ها پیش از آنکه کاخ ها ویران، معابد در هم کوفته و خانه های بنی اسرائیل بر سرشان آوار شود، ارمیای نبی، که سلام و درود خداوند بر او باد، برگزیده شد تا زبان رسای خداوند باشد؛ تازیانه ای که چنانچه درک می شد، لجوج ترین قوم تاریخ را از فلاکت و نگونساری همیشگی می رهانید.



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: ای اورشلیم! تا به کی می خواهی ناپاک بمانی؟! , اسرائیل , ,
تاریخ : سه شنبه 24 تير 1393
بازدید : 6088
نویسنده : یه بنده خدا

 شرق اسلامی شرائط ویژه ای راپشت سر می گذارد. شکی نیست که بازیگردان اصلی انچه که در این منطقه می گذرد مسلمانان ساکن دران نیستند .
سربراوردن ناگهانی داعش، پس از دگردیسی طالبان به القاعده وازالقاعده به داعش، ازیکسو( که به ناگهان منطقه وسیعی از شامات تا عراق را دربر گرفت) وهجمه وحشیانه به غزه، در سایه جام جهانی فوتبال ازدیگرسو،هماهنگی دوجریان سلفی تکفیری نو خاسته درلباس داعش وصهیونیسم را برملا می سازد.



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: درمیدان بازی ائتلاف صلیب ،سلفی و صهیون وارد نشوید , ,
تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 4089
نویسنده : یه بنده خدا

 شبکه الميادين گفتگويي را با شيخ نبيل نعيم موسس سازمان الجهاد مصر، کارشناس گروههاي اسلامي و جهادي سابق که در افغانستان با ايمن الظواهري و بن لادن همراه بوده است در خصوص عملکرد القاعده و داعش ترتيب داد.نبيل نعيم گفت: من از القاعده جدا نشدم بلکه آنها از مسير اصلي منحرف شدند. در زمان حضور شوروي در افغانستان اجماعي ميان علماي مسلمان براي جهاد در افغانستان بوجود آمد اما القاعده فعاليتهايش را به کشورهاي عربي و اسلامي و قتل مسلمانان گسترش داد.



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: داعش دامی برای ایران , , , !! , بهاییت و وهابیت , داعش , سکسی داعش , جنایات سکسی داعش ,
تاریخ : شنبه 21 تير 1393
بازدید : 7091
نویسنده : یه بنده خدا

شیوه جنگیدن در جهان امروزی به ویژه خاورمیانه و آفریقا تغییر کرده است، این روزها دیگر تاکتیکهای کلاسیک نظامی کارساز نیست چون شما با تروریستهایی مواجه هستید که با شمار معدودی نیرو اساس عملیاتهای خود را سیطره بر نقاط حساس و شهرهای بزرگ قرار داده و از تاکتیک کشتار دسته جمعی و گروگانگیری برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: بهاییت و وهابیت , چهار تروریست خطرناک روی زمین+تصاویر , داعش دامی برای ایران , , , !! » , ,
تاریخ : پنج شنبه 12 تير 1393
بازدید : 6215
نویسنده : یه بنده خدا

 هجوم مغول‌وار لشکر وحشت سلفی، داعش، به سرزمین «عراق» پس از «سوریه»، به ناگهان زنگ خطر را برای ساکنان شرق اسلامی به صدا در آورد. پیشروی عجیب و غریب در جغرافیای بزرگی از دو سرزمین سوریه و عراق، کشتار بی‌رحمانه و مثال زدنی بی‌گناهان شیعه، مثله کردن اجساد، ذبح بی‌گناهان و شعار دولت اسلامی عراق و شام و بالأخره پرچم سیاه این جنایتکاران، این گمان را به ذهن بسیاری از ساکنان «ایران»، عراق و «بحرین» و ... متبادر ساخت که این واقعه در مسیر خروج سفیانی و پیش‌قراولان آن است. همان که در روایات ائمّه دین(ع) از او و هجمه‌اش، به عنوان اوّلین نشانه حتمیّه ظهور یاد شده است.



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: داعش و درهای گشوده شده جهاد برای ما! , داعش , شکر وحشت سلفی , هجوم مغول‌وار , زنگ , خروج سفیانی , ر , ,
تاریخ : پنج شنبه 5 تير 1393
بازدید : 5174
نویسنده : یه بنده خدا

حدود دو ماه پیش،‌ گروه افراط گرای "بوکوحرام"‌ بیش از 200 دختر دانش آموز را از مدرسه ای در نیجریه ربود. اکثر این دختران، مسیحی بودند و در میان آنها چند دختر مسلمان نیز وجود داشت.
"بوکوحرام" در زبان محلی،‌ به معنی "آموزش غربی حرام"‌است و اعضای این گروه به رهبری "ابوبکر شیکاو"‌،‌ مدعی اند در صدد پیاده سازی احکام اسلام هستند و لذا این دختران را ربوده اند تا از فعل حرامی به نام آموزش،‌ دورشان سازند!



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: نامسلمانانی برای بدنامی اسلام , نامسلمانانی , برای , بدنامی , اسلام , 200 دختر دانش آموز , بوکوحرام ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4167
نویسنده : یه بنده خدا

ژنرال کینت کینگ، سخنان ابوبکر البغدادی را هنگام خروجش از زندان به یاد می‌آورد. او

به آن‌ها گفته بود: «شما را در نیویورک می‌بینم.»



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: رهبر داعش خطاب به آمریکایی‌ها: شما را در نیویورک می‌بینم , ژنرال کینت کینگ , ابوبکر البغدادی , شما را در نیویورک می‌بینم ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4149
نویسنده : یه بنده خدا

او از آغاز جوانی بسیاری از اعمال مذهبی مردم نجد را زشت می شمرد. در سفری که به خانة خدا داشت توسل مردم به پیامبر (ص) نزد قبر ایشان را انکار کرد.با انکار عقاید مردم نجد، میان او و پدرش و مردم این شهر منازعات سختی رخ داد. تا اینکه پس از مرگ پدر، جرأت بیشتری پیدا کرد و بی پروا به اظهار عقاید خود پرداخت.2  او نام فرقة وهابیت را از نام پدرش اتخاذ کرد.



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: وهابیت، آیین ساختگی شیخ محمد , وهابیت , آیین ساختگی , شیخ محمد , اعمال مذهبی مردم , فرقة وهابیت , وهابیت , دشمنان حضرت مهدی (عج) ,
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1393
بازدید : 4573
نویسنده : یه بنده خدا

در حدیثی، پیامبر اعظم(ص) می فرمایند: "اگر ده نفر از یهودیان به من ایمان آورده بودند، قطعا تمامی یهود به من ایمان می آوردند." این حدیث نشان می دهد بسیاری از یهودیانی که به ظاهر ایمان آورده بودند در قلب هیچ ایمانی به اسلام نداشتند و همین موضوع باعث شد تا روش منافقانه ای در پیش گیرند. این یهودیان مخفی کسانی بودند که شروع به فعالیت های تخریبی بر ضد اسلام کردند.



:: موضوعات مرتبط: فراماسونری , شیطان پرستی , بهاییت و وهابیت , دیگر , مسیحی ویهودی , ,
:: برچسب‌ها: یهودیانی که ادعای مسلمانی می کنند , یهودیانی که به ظاهر ایمان آورده بودند , یهودیان مخفی , ,
تاریخ : دو شنبه 26 خرداد 1393
بازدید : 17447
نویسنده : یه بنده خدا


جنایت جدید داعش در تجاوز به ۴ دختر کرد و برادران انها

مقامات اقلیم کردستان عراق از حملات جدید نیروهای گروه داعش به کردستان عراق خبر داده اند.
بنا به گزارش های مستند مقامات و منابع اقلیم جنوب کردستان عراق گروه مسلح موسوم به داعش با توسل به زور به ۴ دختر کرد تجاوز می‌کنند و پس از تیرباران ۴ جوان پسر کرد دیگر همراه این ۴ دختر، دختران را آزاد می‌کنند.

این جنایت در حالی اتفاق افتاده که اخیرا نیز نیروهای دیگری از تروریستهای موسوم به بوکو حرام در آفریقا اقدام به ربودن و فروش دختران کرده اند.

روز پنج‌شنبه گذشته نیز در روستای «عوینات» از توابع شهرستان «ربیعیه» در منطقه شنگال جنوب کردستان (عراق) نیروهای افراطی وابسته به داعش،به مناطق کشاورزی کردهای موسوم به ایزدی حمله کردند و ۴ پسر و ۴ دختر را ربودند.

بنا به گزارش منابع و مقامات اقلیم جنوب کردستان عراق در شنگال, گروه داعش با توسل به زور به آن ۴ دختر تجاوز می‌کنند و پس از گلوله‌باران هر ۴ جوان پسر، آن دختران را آزاد می‌کنند.

روستائیان موسوم به کرد ایزدی در مزارع خود مشغول کار بوده‌اند و هر یک از پسران جوان برادر یکی از دخترها بوده‌اند که از سوی گروه تبهکار داعش در مزرعه آنها ربوده و پس از تجاوز جنسی به دختران، برادران آنها را تیرباران کرده و کشته اند.

کردهای ایزدی در مناطقی مابین کردستان عراق و مناطق عرب سنی زندگی می کنند.

لازم به ذکر است که این مناطق زیر نظر حکومت اقلیم کردستان عراق نیست.

داعش ادامه دهنده راه گروههای تروریست افریقا هستند و راه آنها را در کردستان عراق ادمه می دهد.
در مراسمی گسترده با حضور آحاد مردم و خانواده های این دختران و پسران جوان، پیکر آن ۴ جوان پسر که توسط داعش تیرباران شده بودند، در گورستان لالش به خاک سپرده شدند.


:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: جنایت جدید داعش در تجاوز به ۴ دختر کرد و برادران انها , تجاوز , جنایت , سکس , داعش , وهابی , بهاییت ,
تاریخ : جمعه 23 خرداد 1393
بازدید : 4708
نویسنده : یه بنده خدا

برای مردم عراق دعا کنید + فیلم کشته شدن مردم توسط تروریست ها تروریت های داعش به موصل یکی از شهر های پرجمعیت عراق حمله کردند و مردم بی گناه این شهر را می کشند. حزب الله لبنان وارد کشور عراق شد. با نهایت شرمندگی مجبور به انتشار این فیلم شده ام حتما ببینید.



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: برای مردم عراق دعا کنید , کشتن مردم عراق توسط تروریست ها , کشتن مردم , عراق توسط ت ,
تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393
بازدید : 5146
نویسنده : یه بنده خدا

 

 


عیسی مسیح از سیبری می‌آید!!! فرقه‌ای که ادعا می‌کند این موضوع را و برای تبلیغ بیشتر چنین جملاتی را بیان مینماید؛ “آیا شما برای آمدن خداوند انتظار می‌کشید؟ آیا شما به آن فکر می‌کنید؟ برای دیدار با مظهر جدید خدا بر روی زمین، به منطقه Tiberkul روستای Petropavlovka در روسیه، سفر کنید. در آنجا مسیح حقیقی را خواهید یافت.”



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , معارف , بهاییت و وهابیت , جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , فرقه ویساریون Vissarion , در " , وکیل وکیلان , " , مستند , دانلود مستند , تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه , تغییرات جمعیتی , و , نقش , آن در , تحولات , مختلف جامعه , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , امام خامنه ای , مقالات , دانلود رایگان , , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , سخنرانی ها , معارف , معرف , ,
تاریخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393
بازدید : 4757
نویسنده : یه بنده خدا

 فرقه ضاله بهائیت (مستند دیدار با تاریکی به بررسی ارتباط فرقه ضاله بهائیت با اسرائیل و نفوذ بهائیان در خاندان منحوس پهلوی می‌پردازد.) ویرایش:نسیم موعود

دانلود فايل

:: موضوعات مرتبط: مستند , بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: «مستند دیدار با تاریکی» - قسمت دوم , مستند , بهاییت , وهابیت , جنگ نرم ,
تاریخ : دو شنبه 15 ارديبهشت 1393
بازدید : 3919
نویسنده : یه بنده خدا

 فرقه ضاله بهائیت (مستند دیدار با تاریکی به بررسی ارتباط فرقه ضاله بهائیت با اسرائیل و نفوذ بهائیان در خاندان منحوس پهلوی می‌پردازد.) ویرایش:نسیم موعود

دانلود فايل



:: موضوعات مرتبط: مستند , بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: «مستند دیدار با تاریکی» -قسمت اول , مستند , بهاییت , وهابیت , جنگ نرم ,
تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
بازدید : 2860
نویسنده : یه بنده خدا

 غیر ما کافر است...

 

تصور شیوخ وهابیت بر این است که مراد از «لا اله الّا الله»، تنها ناظر به توحید در عبادت است؛ چرا که «اله» به «معبود» تفسیر شده است. حال آن‌که به طور دقیق«معبود»از لوازم اله است، نه معنای آن.معنای حقیقی کلمه «اله»، همان الله است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: غیر ما کافر است , , , , تصور شیوخ وهابیت بر این است که مراد از «لا اله الّا الله» , ,
تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
بازدید : 3852
نویسنده : یه بنده خدا

 

محمد بن عبدالوهاب که خود را مسلمان حنبلی و روشنفکری مذهبی معرفی می‌کرد، به همه گروه‌های مسلمان نسبت شرک می‌داد؛ اما تکفیرهای او چنان عمومیتی دارد که حتی احمد بن حنبل را شامل می‌شود.
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، پیروی از سَلَف و سَلفیه تا پیش از ظهور ابن تیمیه در معنای لغوی‌اش یعنی «گذشتگان» به کار می‌‌رفت. «سَلَف» در عبارات مالک بن انس و احمد بن حنبل، بیشتر بر صحابه اطلاق می‌‌شد و‌ گاه تابعان را نیز در بر می‌‌گرفت. بعد از تبیین اصول سنت به دست احمد بن حنبل و بازتاب آن در اعتقاد، نامه‌هایی که از سوی شاگردان او به جامعه علمی آن زمان ارائه شد، استفاده از لفظ «سَلَف» کاربرد بیشتری یافت و در این دوره به صورت مشخص‌تر به کار رفت.

 


:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: محمد بن‌عبدالوهاب؛ از سلفی‌گری تا بدعت‌ ,
تاریخ : جمعه 25 بهمن 1392
بازدید : 4229
نویسنده : یه بنده خدا
 

13910210000022 PhotoAامروزه برای تمام جهان ثابت شده است که مهمترین جنبش تندرو در جهان اسلام، جنبش سلفیت و وهابیت است و باید تمام فعالیت های آنها کنترل و آرام آرام آنها را از کشورهای خود خارج کنند.

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: تقسیم بندی های سلفیان و نقش عربستان در صدور آن , تقسیم , بندی های , سلفیان و , نقش , عربستان , در , صدور آن , آخرالزمان , مهدویت , بهاییت و وهابیت ,
تاریخ : سه شنبه 8 بهمن 1392
بازدید : 4041
نویسنده : یه بنده خدا

 

به نقل از فارس، محمدرضا هاجری در نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر شیراز با بیان اینکه عدالت و عدالت‌خواهی آرمان دست‌یافتنی تمام انبیای اللهی از آدم تا خاتم بوده است، اظهار داشت: عدالت توزیع‌کننده فقر و اقتصاد صدقه‌ای نیست، چرا که این تعابیر تحریف عدالت است.



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: تبلیغ بهائیت و وهابیت در محلات محروم شیراز ,
تاریخ : شنبه 5 بهمن 1392
بازدید : 4558
نویسنده : یه بنده خدا
 
شاخه های القاعده در اروپا، لیبی، سومالی، مصر، شمال آفریقا و سوریه چه می کنند؟ + تصاویر / در حال ویرایش

تا امروز، «جهاد» در سوریه موجب بزرگترین هجرت رزمندگان خارجی به یک کشور دیگر در طول تاریخ شده است. رقمی که حتی از تعداد نیروهای هجرت کرده به افغانستان در خلال جنگ با شوروی و هجرت کرده به افغانستان و عراق پس از اشغال آمریکا هم بالاتر رفته است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: شاخه‌های القاعده در اروپا , لیبی , سومالی , مصر و سوریه چه می‌کنند؟ + تصاویر , شاخه‌های القاعده در اروپا , لیبی , سومالی , مصر , و سوریه چه می‌کنند , تصاویر ,
تاریخ : یک شنبه 22 دی 1392
بازدید : 4413
نویسنده : یه بنده خدا

IMAGE634727590612767239مطابق عقل و شرع فردی به مقام نبوت و پیامبری می رسد که قابلیت های خاصی داشته و از نظر اخلاقی موجه باشد. شخصیت میرزا حسینعلی همدانی (بهاء الله) خود گواهی بر رد ادعای نبوت او است.

 

 

"



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , ,
:: برچسب‌ها: این پیامبر با کمک اراذل و اوباش به رسالت مبعوث شد!! , این پیامبر , با , کمک , اراذل و اوباش , به , رسالت مبعوث شد!! , اخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , ظهور , معارف , حمید علیمی ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com